افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

افزایش 18 و 20 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه 1403

  • کد خبر : 133112
افزایش 18 و 20 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه 1403

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز در نشست خبری با اشاره به عناوین لایحه بودجه 1403 گفت: در این لایحه نسبت درآمدهای پایدار دولت نسبت به لایحه فعلی افزایش یافته است. . سال همچنین سعی شده است هزینه های جاری و عمرانی به گونه ای مدیریت شود که کمترین نارضایتی […]

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز در نشست خبری با اشاره به عناوین لایحه بودجه 1403 گفت: در این لایحه نسبت درآمدهای پایدار دولت نسبت به لایحه فعلی افزایش یافته است. . سال همچنین سعی شده است هزینه های جاری و عمرانی به گونه ای مدیریت شود که کمترین نارضایتی را شاهد باشیم.

وی افزود: در طرح بودجه 1403 افزایش 18 درصدی حقوق کارکنان دولت و افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است. در این سال 450- همت عدم تطابق عملیاتی به 308- همت کاهش یافت. در لایحه بودجه سال آینده 13.65 میلیارد یورو برای واردات کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: میزان صادرات نفت خام در طرح بودجه سال آینده یک میلیون و 350 هزار بشکه به قیمت هر بشکه 65 یورو است.

خاندوزی در عین حال تصریح کرد: امروز لایحه بودجه 1403 به همراه نامه رئیس جمهور تقدیم شورای اسلامی می شود.

خودروساز حق افزایش قیمت خودرو را ندارد.
سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به ایرنا درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: قانون دولت سیزدهم این است که خودروساز حق ندارد قیمت خودرو را افزایش دهد مگر اینکه فاکتورهایش نسبت به قیمت تمام شده خودرو احراز شود. ماشین.همان تولید، یا شورای رقابت مجوز می دهد.

خاندوزی تصریح کرد: اگر خودروساز در زمان توافق قیمتی را اعلام کرده باشد، خودروساز باید همان تعرفه را رعایت کرده و خودرو را با همان قیمت به متقاضی تحویل دهد. رشد تولید خودرو در سال جاری 22 درصد بوده و خودروسازان در سال جاری تاکنون 626 هزار دستگاه خودرو تولید کرده اند. در تولید 19 دستگاه خودرو، 47 دستگاه وانت و 35 درصد کامیون و تراکتور، در 7 ماهه امسال شاهد افزایش تولید بوده ایم.

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: تاکنون 11 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال وارد کشور شده و یا در شرف ورود هستند و در حال انجام مراحل گمرکی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.