افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

افزایش 15 درصدی پرونده های تشکیل شده توسط اصناف در شهرکرد

  • کد خبر : 404793
افزایش 15 درصدی پرونده های تشکیل شده توسط اصناف در شهرکرد

به گزارش بازار، محمود حبیبیان در گفت و گو با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و 635 فقره پرونده تجاوز جنسی در اتاق اصناف تشکیل شده است، اظهار داشت: 239 پرونده برای تعزیرات به دولت ارسال شده است. رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی مربوط به نانوایی ها، میوه فروشی […]

به گزارش بازار، محمود حبیبیان در گفت و گو با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و 635 فقره پرونده تجاوز جنسی در اتاق اصناف تشکیل شده است، اظهار داشت: 239 پرونده برای تعزیرات به دولت ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی مربوط به نانوایی ها، میوه فروشی ها و محصولات غذایی بوده است.

وی بزرگترین تخلف در نانوایی ها را تعطیلی خودسرانه نانوایی و عرضه آرد خارج از شبکه آرد عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف میوه فروشان نیز در عدم درج قیمت محصول گزارش شده است.
حبیبیان با اشاره به اینکه گران فروشی مواد غذایی نیز تخلف بزرگ صنایع غذایی اعلام شد، افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد بیشتر است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 396 پرونده مختومه شده و با مدیریت کمیسیون رسیدگی به شکایات اتاق اصناف رضایت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت سه اکیپ اتاق اصناف 2 هزار و 577 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند، تصریح کرد: در این مدت 497 مورد اخطار به واحدهای صنفی فاقد مجوز داده شد.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد افزود: در این مدت 266 صنف کیفری با همکاری ایماکن پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه 444 اتحادیه بدون مجوز در استان وجود دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 237 فقره پروانه کسب صادر شده است که بیشترین اشتغال را نسبت به سایر ادارات و گروه های صنفی ایجاد کرده است.

حبیبیان خاطرنشان کرد: 54 هزار و 713 پروانه کسب در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که 17 هزار و 459 فقره آن مربوط به شهرکرد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.