افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

افزایش 100 درصدی قیمت IpCoin پس از راه اندازی شبکه اصلی آن

  • کد خبر : 404927

پس از راه اندازی «ApeChain»، شبکه بلاک چین انحصاری ApeCoin، قیمت این ارز دیجیتال حداقل دو برابر هفته گذشته رشد کرده است. به گفته تکنوک، IpCoin با علامت اختصاری APE نشانه حاکمیت اکوسیستم IpCoin است. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال به بیش از 1.68 دلار رسیده است که رقمی بی سابقه از ماه […]

پس از راه اندازی «ApeChain»، شبکه بلاک چین انحصاری ApeCoin، قیمت این ارز دیجیتال حداقل دو برابر هفته گذشته رشد کرده است.

به گفته تکنوک، IpCoin با علامت اختصاری APE نشانه حاکمیت اکوسیستم IpCoin است. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال به بیش از 1.68 دلار رسیده است که رقمی بی سابقه از ماه آوریل تاکنون است.

به نقل از Cryptoeconomicsدر ماه آوریل، IPcoin در محدوده قیمت 0.48 دلار معامله می شود. اما اکنون حداقل 215 درصد رشد داشته است. این رشد بیش از هر عامل دیگری به دلیل راه اندازی IPchain است. Ipchain شبکه بلاک‌چینی از ارز دیجیتال Ipcoin است و راه‌اندازی آن امید سرمایه‌گذاران به رشد Ipcoin را تقویت کرده است.

در 20 اکتبر (29 مورد دیگر)، YogaLabs، توسعه دهنده اصلی اکوسیستم “Monkey Castle Club” یا “BAYC”، راه اندازی IPchain را اعلام کرد. این شبکه بلاک چین در قالب یک زنجیره لایه سوم بر اساس پروتکل Arbitrum راه اندازی شد و قابلیت های پیشرفته ای را در اختیار دارندگان توکن APE قرار می دهد.

IPchain برای پشتیبانی از توکن‌های غیرفدرال (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز و تراکنش‌های فوری شناخته شده است. این شبکه یک بستر کامل و یکپارچه را در اختیار اعضای جامعه کاربران IPCoin قرار می دهد.

علاوه بر این، کاربران IPchain می‌توانند توکن‌های APE خود را با استفاده از پل این زنجیره به شبکه اصلی انتقال دهند و پس از واریز آنها سود دریافت کنند. ادغام Ip China با شبکه LayerZero به کاربران امکان انتقال زنجیره ای را می دهد.

راه اندازی Ip China یکی از محرک های مهم رشد قیمت Ip Coin در روزهای اخیر بوده است. نیازی به گفتن نیست که این نمادی است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز در مدار رشد قرار دارند. این باعث رشد قیمت IPcoin و سایر آلتکوین ها شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.