افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

افزایش 100 برابری سرعت اینترنت خانگی تا پایان سال

  • کد خبر : 174158
افزایش 100 برابری سرعت اینترنت خانگی تا پایان سال

آفتاب نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بر اساس تعهد انجام شده در خصوص ارتباطات سیار تا خرداد ماه سال آینده سرعت باید 30 درصد افزایش یابد، گفت: تا پایان سال سرعت اینترنت در پروژه بزرگ فیبر نوری. 100 برابر سرعت فعلی ، یعنی 1000 مگابیت در ثانیه خواهد بود. عیسی زارع […]

آفتاب نیوز:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بر اساس تعهد انجام شده در خصوص ارتباطات سیار تا خرداد ماه سال آینده سرعت باید 30 درصد افزایش یابد، گفت: تا پایان سال سرعت اینترنت در پروژه بزرگ فیبر نوری. 100 برابر سرعت فعلی ، یعنی 1000 مگابیت در ثانیه خواهد بود.

عیسی زارع پور در خصوص دلایل افزایش قیمت اینترنت در کشور گفت: از آنجایی که توسعه بخش مهمی از زیرساخت‌های ارتباطی کشور بر عهده بخش خصوصی است، باید زیرساخت‌ها برای افزایش کیفیت ایجاد شود. شبکه ، اما عدم سرمایه گذاری در این زمینه باعث کاهش سرعت شبکه خواهد شد و در پایان افراد تحت تأثیر قرار می گیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در سال های اخیر با وجود افزایش هزینه اپراتورها، نرخ ها ثابت ماند، به همین دلیل اپراتورها نتوانستند برای توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری کنند، اگرچه درخواست افزایش 100 درصدی نرخ اینترنت داشتند، اما پس از آن بررسی های انجام شده در این وزارتخانه در نهایت با افزایش 34 درصدی نرخ موافقت کرد، اگرچه این 34 درصد فقط برای ترافیک بین المللی اعمال می شود، در واقع قیمت ترافیک ملی مانند قبل است، بنابراین میانگین افزایشی که مردم احساس می کنند کمتر از 34 درصد فوق الذکر.

زارپور تأکید کرد که هیچ بسته اینترنتی بیش از 34 ٪ افزایش نیافته است و اضافه شده است: ما از اپراتورها تعهدی دریافت کرده ایم که ریال برای ریال این افزایش قیمت برای توسعه شبکه و خرید تجهیزات صرف می شود و سرعت شبکه افزایش می یابد . در 6 ماه آینده افزایش می یابد و همچنین نسل پنجم ، پوشش نسل چهارم در کشور افزایش می یابد به طوری که سرانجام با افزایش کیفیت و سرعت شبکه ، رضایت مردم افزایش می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت که مطابق تعهد انجام شده در زمینه ارتباطات سیار ، سرعت باید تا ژوئن سال آینده 30 ٪ افزایش یابد و اظهار داشت: همچنین در زمینه ارتباطات ثابت ما فیبر بزرگی داریم پروژه نوری در دستور کار ، که در حال حاضر 5.5 است ، یک میلیون خانه را در سراسر کشور پوشانده و در حدود 160 شهر گسترش یافته است ، که با این کار خدا ، می تواند 8 میلیون نفر را تا پایان سال پوشش دهد. البته سرعت اینترنت که به مردم این پروژه ارائه می شود ، تا 100 برابر سرعت فعلی ، یعنی 1000 مگابیت ، ثانیه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.