افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

افزایش ۲۵۰۰ تنی تولید گوشت مرغ در استان همدان

  • کد خبر : 113183
افزایش ۲۵۰۰ تنی تولید گوشت مرغ در استان همدان

رضا بهراملو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان همدان در مهرماه 104 درصد از برنامه جوجه ریزی کشور را به دست آورد، گفت: میزان جوجه ریزی استان همدان در ماه گذشته 3 میلیون و 143 هزار جوجه بوده که بیش از میانگین کشوری وی با اشاره به اینکه میانگین رعایت تعهد ماه […]

رضا بهراملو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان همدان در مهرماه 104 درصد از برنامه جوجه ریزی کشور را به دست آورد، گفت: میزان جوجه ریزی استان همدان در ماه گذشته 3 میلیون و 143 هزار جوجه بوده که بیش از میانگین کشوری

وی با اشاره به اینکه میانگین رعایت تعهد ماه جوجه ریزی در کشور 88 درصد بوده است، افزود: تلاش برای افزایش جوجه ریزی و افزایش تولید گوشت مرغ در همدان دوچندان است که تولیدکنندگان در آن نقش بسزایی دارند. .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: عملکرد جوجه ریزی در مهرماه 154 درصد در شهرستان های تویسرکان، رازن و درگزین 116 بوده است. درصد، ملایر، 113 درصد و اسدآباد، 98 درصد.

وی از تولید 6 هزار و 224 تن گوشت مرغ در استان در ماه گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مهرماه سال گذشته 2 هزار و 430 تن افزایش گوشت مرغ را نشان می دهد.

بهراملو به تقسیم بندی برنامه جوجه کشی آبان ماه در استان اشاره کرد و افزود: برنامه هر شهرستان در خصوص تعداد جوجه ریزی در آبان ماه جاری مشخص و ابلاغ شده است، البته برنامه های تولید گوشت مرغ تا پایان سال تدوین شده است. سال

وی بیان کرد: اولین قدم اجرای تعهد جوجه کشی برای تامین مطمئن جوجه های مورد نیاز شهروندان استان و ارسال مازاد آن به سایر نقاط کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مکاتبات و پیگیری های جدی برای واردات گوشت قرمز گرم و منجمد به استان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.