افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

افزایش همکاری ایران و کوبا در زمینه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373652
افزایش همکاری ایران و کوبا در زمینه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی عصر سه شنبه با مایرا آرویک مارین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری کوبا تماس تصویری داشت. وزیر ارتباطات کشورمان در این تماس تصویری ضمن تاکید بر بررسی تفاهم نامه ها و اسناد همکاری قبلی امضا شده بین دو کشور […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی عصر سه شنبه با مایرا آرویک مارین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری کوبا تماس تصویری داشت.

وزیر ارتباطات کشورمان در این تماس تصویری ضمن تاکید بر بررسی تفاهم نامه ها و اسناد همکاری قبلی امضا شده بین دو کشور در زمینه توسعه همکاری ها در فناوری اطلاعات و ارتباطات، خواستار اجرا و تبدیل اسناد امضا شده شد. به یک توافق مشترک

هاشمی در ادامه تاکید کرد: در راستای تعاملات مشترک، شرکت‌های خصوصی ایرانی فعال در حوزه تجهیزات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آماده حضور فعال در کوبا هستند و انتظار می‌رود اقدامات آنها به سرعت انجام شود. برای این منظور.

وزیر ارتباطات همچنین از تمایل شرکت های ایرانی در چهلمین نمایشگاه هاوانا خبر داد و تاکید کرد که حضور آنها در این نمایشگاه می تواند امکان همکاری مشترک در زمینه های دیگر را بین دو کشور فراهم کند.

افزایش همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و همکاری‌های پستی از دیگر موضوعاتی بود که در این تماس تصویری به آن پرداخته شد.

مایرا آرویچ مارین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری کوبا در این تماس تصویری ضمن تبریک انتصاب وزیر ارتباطات، تقویت روابط دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه کاری دو کشور را مورد تاکید قرار داد. احزاب

وی همچنین بر توسعه همکاری ها بر اساس اسنادی که پیش از این بین دو کشور امضا شده بود، تاکید کرد و از حضور شرکت های خصوصی ایرانی فعال در حوزه تجهیزات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کوبا استقبال کرد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کوبا رسما از همتای ایرانی خود برای شرکت در چهلمین نمایشگاه بین المللی هاوانا یا در نشست نوزدهم کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و کوبا دعوت کرد.

وزیر ارتباطات کشورمان در خاتمه در پاسخ به دعوت همتای کوبایی خود تاکید کرد که آمادگی لازم برای توسعه همکاری های مشترک با کوبا و حضور فعال در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی را داریم و تمام تلاش خود را برای استفاده از آن انجام خواهیم داد. ظرفیت کمیسیون مشترک یا شرکت در نمایشگاه بین المللی هاوانا برای بررسی دقیق قابلیت های همکاری مشترک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.