افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

افزایش همبستگی بین ارزهای دیجیتال و بازار سهام ایالات متحده

  • کد خبر : 373180
افزایش همبستگی بین ارزهای دیجیتال و بازار سهام ایالات متحده

مجله بلومبرگ گزارش دهید گزارش جدیدی منتشر کرده و به همبستگی مثبت ارزهای دیجیتال و شاخص S&P 500 اشاره کرده است. بر اساس این گزارش، این همبستگی اکنون به سطوحی رسیده است اواسط 2022 تا اینجا دیده نمی شود. این همبستگی نزدیک نشان می دهد که عوامل کلان اقتصادی که منجر به نوسانات بازار سهام […]

مجله بلومبرگ گزارش دهید گزارش جدیدی منتشر کرده و به همبستگی مثبت ارزهای دیجیتال و شاخص S&P 500 اشاره کرده است. بر اساس این گزارش، این همبستگی اکنون به سطوحی رسیده است اواسط 2022 تا اینجا دیده نمی شود. این همبستگی نزدیک نشان می دهد که عوامل کلان اقتصادی که منجر به نوسانات بازار سهام ایالات متحده می شود نیز به طور گسترده بر بازار ارز دیجیتال تأثیر می گذارد.

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از بلومبرگ، ضریب همبستگی 40 روز بین 100 ارز دیجیتال برتر در بازار و شاخص S&P 500 در حال حاضر تا ۰.۶۷ رسیده است، که بالاترین سطح از 0.72 در سه ماهه دوم سال 2022 است. در آن سه ماهه، بیت کوین به پایین ترین سطح 19000 دلار و شاخص S&P 500 نیز به 3674.84 واحد سقوط کرد. از آن زمان تاکنون شاخص S&P 500 تقریباً بوده است ۳۵٪ و قیمت بیت کوین ۶۹٪ افزایش یافته است

افزایش همبستگی بین ارزهای دیجیتال و بازار سهام ایالات متحده

گزارش بلومبرگ با گزارش اخیر دیوید هان و دیوید دوونگ، تحلیلگران کوین بیس مطابقت دارد. این تحلیلگران اخیرا ادعا کرده بودند که همبستگی بین بیت کوین و شاخص S&P 500 از 0.69 فراتر رفته است. به طور کلی ضریب همبستگی 1 نشان می دهد که دو دارایی کاملاً به یکدیگر وابسته هستند و تغییرات مثبت در یکی منجر به تغییرات مثبت در دیگری می شود. ضریب 1 نشان دهنده همبستگی منفی کامل و صفر نشان دهنده عدم همبستگی است.

دیوید لاانت، مدیر تحقیقات فالکون ایکس، همچنین انتظار دارد که همبستگی مثبتی بین بازار سهام و ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد، به خصوص که اقتصاد ایالات متحده به سمت پیش می رود. فرود نرم داره حرکت میکنه ادامه بده فرود نرم به سناریویی اطلاق می شود که در آن سیاست های پولی به طور موثر تورم را مهار می کند و در عین حال با حفظ رشد اقتصادی از رکود جلوگیری می کند.

لانت ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال خود را برای فرود نرم در اقتصاد ایالات متحده آماده کرده اند، می گوید:

همبستگی بین قیمت ارزهای دیجیتال و شاخص‌های دارایی‌های ریسک رو به رشد بوده است و احتمالاً برای مدتی بالا باقی خواهد ماند… ترکیبی از نتیجه انتخاباتی مطلوب و وضعیت نقدینگی مطلوب‌تر برای دارایی‌های ریسکی می‌تواند روند صعودی بعدی کریپتو را آغاز کند.

رشد دارایی های پرریسک پس از کاهش نرخ بهره

کریس راین یکی از مدیران گلکسی می‌گوید که وضعیت اخیر و تثبیت قیمت‌ها در بازارهای پر ریسک، بازار سهام و ارزهای دیجیتال را در موقعیت خوبی برای روند صعودی قرار داده است. به گفته وی، در حال حاضر کاتالیزورهای مثبت بر کاتالیزورهای منفی برتری دارند، به خصوص که دارایی های ریسک واکنش مثبتی به کاهش 0.50 درصدی نرخ بهره نشان دادند.

علاوه بر این، تحولات اخیر مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نیز به یک کاتالیزور مثبت برای بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. همانطور که امروز گزارش دادیم، کاملا هریس، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در اولین بیانیه عمومی خود از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی حمایت می کند.

رایان می گوید:

در حال حاضر، خوش‌بینی وجود دارد که موضع معاون رئیس‌جمهور کاما هریس در مورد ارزهای دیجیتال مطلوب‌تر از سیاست‌های بایدن باشد و می‌تواند چارچوب قانونی بهتری را برای این صنعت فراهم کند. به احتمال زیاد، در اوایل سه ماهه چهارم، شرکت‌های بزرگ مدیریت دارایی نیز به سمت صندوق‌های ETF بیت کوین هجوم می‌آورند و تریلیون‌ها دلار ثروت را به ارز دیجیتال گره می‌زنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.