افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

افزایش نظارت و تشدید مبارزه با تخلفات صنفی در اسلامشهر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 364034
افزایش نظارت و تشدید مبارزه با تخلفات صنفی در اسلامشهر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

علیرضا جهانگیر فرید در گفتگو با خبرنگار مهر، نظارت مستمر و در محل بر فعالیت های تجاری را یکی از اقدامات همیشگی اتاق بازرگانی عنوان کرد و نظارت بر فعالیت نانوایان را یکی از اقدامات اکثریت دانست. پیگیری مهم رئیس اتاق اصناف اسلامشهر در پاسخ به این سوال که در رابطه با تخلفات تجاری چه […]

علیرضا جهانگیر فرید در گفتگو با خبرنگار مهر، نظارت مستمر و در محل بر فعالیت های تجاری را یکی از اقدامات همیشگی اتاق بازرگانی عنوان کرد و نظارت بر فعالیت نانوایان را یکی از اقدامات اکثریت دانست. پیگیری مهم

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر در پاسخ به این سوال که در رابطه با تخلفات تجاری چه اقدامات پیشگیرانه ای انجام می شود. من گفت: بازرسان اتاق اصناف در دستور کار این بازرسی ها و رسیدگی میدانی به تخلفات تجاری هستند و همچنین شهروندانی که هرگونه تخلف تجاری یا شکایتی از خدمات دریافتی دارند می توانند با پاسخگویی، پیگیری و توجه به شکایات افراد 124 و دو شماره 56121515 و 56122135 اتاق اصناف اسلامشهر باید شکایت کنند.

جهانگیر فرید افزود: بدیهی است در وضعیت نان که از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به اینکه با تغییرات جدید قیمت نان نیز مواجه هستیم، نظارت ها را افزایش داده ایم. مترو و تاکید میکنم چون هرگونه تخلف در عرضه نان صرف نظر از کمیت، کیفیت و قیمت به اتاق اصناف اعلام می شود، بی رحمانه با آن برخورد می کنیم.

وی گفت: اتحادیه های اسلامشهر در کنار مردم هستند، وظیفه خود می دانیم که رضایت شهروندان را مهمترین اولویت اتحادیه های خود بدانیم و تلاش می کنیم زمینه ساز افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر نیز نظارت های میدانی بر اصناف را افزایش و تشدید کرد. اطلاع داده شد و گفت: علاوه بر تشکر از کارگران زحمتکش صنفی که برای رفع نیازهای شهروندان اقدام می کنند، به معدود تخلفات صنفی بدون تسامح رسیدگی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.