افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از اردیبهشت سال آینده

  • کد خبر : 229332
افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از اردیبهشت سال آینده

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران از بررسی تعرفه خودروهای عمومی در جلسه امروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه تعرفه ها اعمال می شود، هنوز فرصت داریم. آنها را تایید می کند و در ابتدای سال هیچ هزینه اضافی دریافت نمی […]

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران از بررسی تعرفه خودروهای عمومی در جلسه امروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه تعرفه ها اعمال می شود، هنوز فرصت داریم. آنها را تایید می کند و در ابتدای سال هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود و در صورت وجود تخلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: لایحه ثبت درختان با ارزش و همچنین آیین نامه استقرار حیوانات خانگی بررسی می شود. طرح بومی ساماندهی اسلام آباد نیز تدوین شده که باید تصویب و در نهایت به کمیسیون ماده 100 ارسال شود.

چمران گفت: همچنین در جلسه امروز اساسنامه سازمان گورستان و پیشگیری و مدیریت بحران بررسی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دعوت مدیر فنی مترو در جلسه امروز برای ارائه توضیحات در خصوص خرابی ها، تصریح کرد: مدیر کل مترو در مصاحبه ای در خصوص عدم اعتبار صحبت کرده است و در من نظر، چنین چیزی وجود ندارد. شاید برای خرید تجهیزات خارجی مشکلاتی وجود داشت اما اعتبار لازم تخصیص داده شده بود.

وی ادامه داد: چندین خودروی حمل و نقل عمومی چین وارد شده و امروز مورد بازدید قرار می گیرد. استاندارد این دستگاه ها تایید شده است.

چمران با اشاره به فوت 10 نفر در آستانه چهارشنبه یادآور شد: راه حل خاصی برای تردد در شب عید وجود ندارد. مگر اینکه حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم و مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند. امیدوارم بتوانیم برای مشکل ترافیک برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری ها برای ارائه طرح جامع ترانزیت تا انجام این اقدام در سال آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهردار تهران در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر و رسیدگی به این افراد مطالبی را مطرح و از شهروندان درخواست کرد. معتادان را برای درمان بیاورید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ندیدن تجمع معتادان متجاهر در گذرگاه سیروس و مولوی بنده خبر داد و خاطرنشان کرد: البته اینطور نیست که معتادان وجود نداشته باشند، اما دیده نشده است که داشته باشند. وجود داشته است. در گوشه و کنار جاده ها جمع شده اند.

چمران همچنین در آستانه چهاربان سوری در شهرداری عزاداری کرد و گفت: خسارتی که مردم می بینند قابل جبران نیست و والدین باید مراقب فرزندان خود باشند.

وی تاکید کرد: از مسئولان شهرداری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی می خواهیم تمام تلاش خود را در جهت ارتقای خدمات رسانی به کار گیرند. همچنین از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای جلوگیری از ترافیک کشنده و وقت‌گیر استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.