افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

افزایش میزان سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی

  • کد خبر : 399073
افزایش میزان سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی

ارزش بازار پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه اکتبر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اگرچه ممکوین ها همچنان بسیار محبوب هستند، داده ها نشان می دهد که توکن های مرتبط با هوش مصنوعی می توانند سرمایه قابل توجهی را در ماه های پایانی سال جذب کنند. به گفته اسمارتک نیوز، این […]

ارزش بازار پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه اکتبر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اگرچه ممکوین ها همچنان بسیار محبوب هستند، داده ها نشان می دهد که توکن های مرتبط با هوش مصنوعی می توانند سرمایه قابل توجهی را در ماه های پایانی سال جذب کنند.

به گفته اسمارتک نیوز، این تنها سرمایه گذاران فردی نیستند که به این حوزه علاقه نشان می دهند، بلکه صندوق های سرمایه گذاری نیز به پروژه های نوپای هوش مصنوعی علاقه مند شده اند.

توجه سرمایه گذاران به توکن های هوش مصنوعی

بر اساس گزارش اخیر CoinGecko، ترافیک مربوط به پروژه های هوش مصنوعی در این پلتفرم 9.66 درصد از کل را به خود اختصاص داده است. حجم 20 میلیون بازدید ماهانه به معنای تقریبا 2 میلیون بازدید برای پروژه های هوش مصنوعی در ماه است.

سهم دامنه های مختلف در حجم ترافیک CoinGecko - منبع: CoinGecko
سهم مناطق مختلف در حجم ترافیک سایت CoinGecko – منبع: CoinGecko

با این حال، علاقه به توکن‌های هوش مصنوعی همچنان کمتر از کل memecoin‌ها و memecoin‌های شبکه Solana است. با این حال، داده‌های اکتبر پلتفرم Artemis نشان می‌دهد که توکن‌های هوش مصنوعی در 30 روز گذشته از نظر قیمت بهتر عمل کرده‌اند.

عملکرد بخش های مختلف رمزنگاری - منبع: آرتمیسعملکرد بخش های مختلف رمزنگاری - منبع: آرتمیس
عملکرد بخش‌های مختلف رمزنگاری – منبع: Artemis

مجموعه توکن های هوش مصنوعی ردیابی شده توسط پلتفرم آرتمیس 53.7 درصد افزایش یافت. یعنی سه برابر رشد متوسط ​​سایر بخش ها.

داده های CoinMarketCap ارزش بازار توکن های هوش مصنوعی را نشان می دهد بیش از دو بار و از 18 میلیارد دلار در ماه اوت به بیش از 37 میلیارد دلار در اکتبر رسیده است

علاوه بر این، حجم معاملات روزانه توکن های هوش مصنوعی در ماه اکتبر به طور مداوم بالای 2 میلیارد دلار بود که دو برابر میانگین دو ماه قبل است. این آمار نشان دهنده تقاضای رو به رشد سرمایه گذاران برای توکن های هوش مصنوعی است.

ارزش بازار دامنه هوش مصنوعی - منبع: CoinMarketCapارزش بازار دامنه هوش مصنوعی - منبع: CoinMarketCap
ارزش بازار دامنه هوش مصنوعی – منبع: CoinMarketCap

هوش مصنوعی یکی از 5 گزینه محبوب سرمایه گذاران خطرپذیر است

یکی از تفاوت‌های کلیدی بین توکن‌های هوش مصنوعی و ممکوین‌ها، میزان علاقه شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) است. طبق گزارش اخیر پلتفرم گلکسی، سرمایه گذاران خطرپذیر در مورد ارزش بلندمدت memecoin ها تردید دارند و در عوض، آنها بر بخش هایی تمرکز می کنند که پتانسیل بیشتری دارند.

سهم سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) در ارزهای دیجیتال، بر اساس طبقه بندی (سه ماهه سوم 2024) - منبع: Galaxyسهم سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) در ارزهای دیجیتال، بر اساس طبقه بندی (سه ماهه سوم 2024) - منبع: Galaxy
سهم سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) در ارزهای دیجیتال، بر اساس طبقه بندی (سه ماهه سوم 2024) – منبع: Galaxy

داده ها نشان می دهد هوش مصنوعی یکی از پنج بخشی است که در سه ماهه گذشته بیشترین توجه VCها را به خود جلب کرده است. بیشتر سرمایه گذاری ها در پروژه های هوش مصنوعی در دور اول جذب سرمایه (Seed Round) و مراحل اولیه انجام شده است که نشان می دهد به آینده بلندمدت خود اطمینان دارند است

اخیراً، VanEck شرکت VanEck Ventures را راه‌اندازی کرده است، یک بخش متمرکز بر ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی. Wyatt Lonergan، شریک عمومی VanEck Ventures، گفت:

سه نقطه عطف اصلی که تز سرمایه گذاری ما را شکل می دهد، تغییر شکل بافت اینترنت است: ظهور استیبل کوین ها به عنوان یک لایه بانکی منبع باز، تبدیل فضای بلاک چین به یک کالای عمومی و پیشرفت در هوش مصنوعی.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 20:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.