افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

افزایش مکش جاروبرقی با ترفند / التماس نکن آشغال ها را بخورد باید انجام دهد

  • کد خبر : 260574
افزایش مکش جاروبرقی با ترفند / التماس نکن آشغال ها را بخورد باید انجام دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم کارمان را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم تا در فرصت اضافی باقیمانده بتوانیم کاری را که دوست داریم انجام دهیم، چرا که تعدادی از کارها زمان زیادی را صرف می کنند و مثلا به راحتی نمی توان آنها را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم کارمان را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم تا در فرصت اضافی باقیمانده بتوانیم کاری را که دوست داریم انجام دهیم، چرا که تعدادی از کارها زمان زیادی را صرف می کنند و مثلا به راحتی نمی توان آنها را انجام داد. ، شستن پتو یکی از سخت ترین و وقت گیرترین کارهاست که البته با بهترین روش شستن پتو در منزل قابل انجام است. همچنین تغذیه را آسان تر می کند، بنابراین برای آن باید این کار را انجام دهید. از ترفندهایی که بسیاری از افراد انجام داده اند و آزمون های خود را پس داده اند کمک بگیرید.

اساساً تقلب ها مانند یک نقشه راه هستند و به شما کمک می کنند تا برای لحظاتی که نمی دانید از کجا شروع کنید، پاسخ مناسب را پیدا کنید و به این ترتیب مطمئناً کارتون را راحت تر جابجا خواهید کرد، مثلاً اگر برداشتن موهایتان کار دشواری باشد. وظیفه شماست و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید با دانستن یک سری ترفندهای کاربردی و مفید در این زمینه خیلی راحت این کار را انجام دهید و آن را از سرتان بیرون کنید. حال در این مقاله می خواهیم در مورد یک سری ترفندها در زمینه افزایش مکش جاروبرقی با شما صحبت کنیم که بسیار برای شما مفید خواهد بود پس با ما همراه باشید.

برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی، کیسه را خالی کنید.

یکی از دلایل اصلی کاهش مکش جاروبرقی پر بودن کیسه آن است، زیرا وقتی کیسه پر است، ظرفیت خالی برای ورود زباله های جدید وجود ندارد و در نتیجه مکش دستگاه کاهش می یابد و می توانید این را رفع کنید نکته این است که برای افزایش مکش کیسه را تا حد امکان کاملا خالی کنید که در جاروبرقی های قدیمی یک کیسه پارچه ای است و باید کیسه پارچه ای را خالی کنید و سپس دوباره داخل آن قرار دهید در حالی که جاروبرقی های جدید کیسه های کاغذی هستند و. باید به طور کامل تعویض شود

مکش جاروبرقی را افزایش می دهد.

برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی، کیسه را تعویض کنید.

گاهی پیش می آید که کیسه جاروبرقی شما خالی است اما دستگاه آنطور که باید مکش نشان نمی دهد و مطمئناً این مشکل گریبان گیر شما خواهد شد اما در این شرایط ممکن است کیسه جاروبرقی شما پاره یا پاره شده باشد. روی سطح آن سوراخ هایی وجود دارد، پس بد نیست وقتی مکش کم است جاروبرقی را تعویض کنید، مهم نیست کیسه پر است یا نه، شاید این راه حل باشد و مشکل را حل کرده باشید.

مکش جاروبرقی را افزایش می دهد.

برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی تنظیمات آن را تغییر دهید.

قدرت مکش جاروبرقی با استفاده از دکمه های روی بدنه تنظیم می شود و گاهی پیش می آید که جاروبرقی شما هیچ مشکل فنی نداشته و هیچ آسیبی در آن مشاهده نمی کنید و تنها مشکل این است که تنظیمات آن بر روی پایین تنظیم شده است. قدرت داده شده و به دلیل در این حالت مکش کاهش یافته است، بنابراین در این شرایط توصیه می شود با تغییر تنظیمات مکش را افزایش دهید تا جاروبرقی با تلاش بیشتری به نظافت منزل ادامه دهد.

مکش جاروبرقی را افزایش می دهد.

برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی شلنگی، آن را تمیز کنید

بسیاری از ترفندهایی که برای افزایش مکش جاروبرقی استفاده می شود نیازی به دانش و ابزار حرفه ای ندارد و کافی است فقط یک سری از قطعات آن را تمیز کنید تا به هدف مورد نظر برسید مثلا می توانید شلنگ را تمیز کنید. لوله و مکش جاروبرقی را افزایش دهید تا مواد انباشته شده خارج شود.

برای افزایش قدرت مکش جاروبرقی، اتصالات را مسدود کنید

یکی دیگر از راه های افزایش مکش جاروبرقی این است که محل اتصال روی بدنه دستگاه را مسدود کنید تا جاروبرقی به طور کامل بر روی مکش زباله ها متمرکز شود. جلوگیری از نفوذ هوا

مکش جاروبرقی را افزایش می دهد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.