افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

افزایش فشار، توسعه فاز 11 و میدان گازی کیش، سه پروژه اولویت دار صنعت نفت

  • کد خبر : 383133
افزایش فشار، توسعه فاز 11 و میدان گازی کیش، سه پروژه اولویت دار صنعت نفت

۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۲:۲۱:۴۸ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اجرای طرح جهش، توسعه فاز 11 پارس جنوبی و توسعه میدان گازی کیش را از سه طرح اولویت دار صنعت نفت در پارس جنوبی برشمرد و گفت: برای این موارد اجرا شود. در برنامه های راهبردی، باید از همه نیروها به ویژه ظرفیت […]


۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۲:۲۱:۴۸





مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اجرای طرح جهش، توسعه فاز 11 پارس جنوبی و توسعه میدان گازی کیش را از سه طرح اولویت دار صنعت نفت در پارس جنوبی برشمرد و گفت: برای این موارد اجرا شود. در برنامه های راهبردی، باید از همه نیروها به ویژه ظرفیت سایر شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران که از آن استفاده کردند استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، حمید برد گفت: با عنایت به تحریم های ظالمانه غرب و با توجه به شرایط مالی و اقتصادی و عدم سرمایه گذاری موثر، لازم است به مطالعات اساسی توجه بیشتری شود. و به تخصیص مناسب منابع به طرح باید در نظر گرفته شود.

* لزوم ساماندهی و فعال سازی مجدد ساختار سازمانی شرکت های تابعه.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت بازسازی و احیای ساختار سازمانی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد و گفت: اصلاح ساختار شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در راستای چابک سازی می تواند صنعت نفت را به اهداف اساسی خود نزدیک می کند».

دو دهه فعالیت هیات مدیره شرکت نفت و گاز پارس در بخش فراساحل و تربیت بیش از 2000 نیروی آموزش دیده و واجد شرایط با تحصیلات عالی از سرمایه های ارزشمند این شرکت است و تاکید کرد: تقویت نیروهای فنی و عملیاتی. در زمینه آموزش باید سرلوحه فعالیت های شرکت باشد تا مجموعه نفت بتواند از این پتانسیل و تجربیات ارزشمند در سایر بخش ها نیز بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت ایران مالک تمامی میادین نفت و گاز کشور است، گفت: تقویت مدیریت میدانی برای هدایت توسعه پروژه ها باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا گذشت زمان ثابت کرده است که مسائل مربوط به توسعه و تولید جدایی ناپذیر است. . ارتباط نزدیک بین مالک، مجری، پیمانکار و بهره بردار می تواند منجر به موفقیت پروژه ها شود.

هیئت مدیره در بخشی دیگر از بیانیه های خود بر لزوم توجه به مهندسی تعمیر، فرآوری و بهره برداری تاکید کرد و اظهار داشت: همزمان با تعمیرات اساسی سکوهای تولید پارس جنوبی، نظارت و کنترل خوردگی خطوط لوله انتقال گاز در دریا نیز الزامی است. مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

نظارت بر خواسته های کارکنان پلت فرم عملیاتی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین ساماندهی نیروهای انسانی تازه جذب شده در وزارت نفت را از دیگر اولویت ها عنوان کرد و گفت: آموزش ضمن خدمت نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و مدیون توجه مستمر است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته های توانمندسازی در موضوعات مختلف گفت: اجرای پروژه های بزرگ در توسعه مشترک پارس جنوبی دانش ارزشمندی را در شرکت نفت و گاز پارس ایجاد کرده است که باید از آن به عنوان مزیت و در مجموعه های شرکت ملی نفت ایران باید در اختیار دیگران قرار گیرد.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: کارکنان این شرکت در بازدید از منطقه عملیاتی و سکوهای گازی پارس جنوبی مطالباتی را مطرح کردند که کارگروه های مربوطه با جدیت در خصوص قانون منابع انسانی به آن رسیدگی می کنند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.