افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

افزایش علاقه به قراردادهای اختیار بیت کوین؛ خوش بینی نسبت به افزایش قیمت

  • کد خبر : 256543
افزایش علاقه به قراردادهای اختیار بیت کوین؛  خوش بینی نسبت به افزایش قیمت

افزایش قیمت بیت کوین از کف محلی 56800 دلار باعث تقاضا برای قراردادهای تماس با قیمت اعتصاب 75000 تا 100000 دلار در بازار اختیار شده است. افزایش دادن. به گفته Blockchain Homeland، از زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، سیاست انقباضی یا افزایش نرخ بهره را رد کرد، قیمت بیت کوین بیش از 12.5 […]

افزایش قیمت بیت کوین از کف محلی 56800 دلار باعث تقاضا برای قراردادهای تماس با قیمت اعتصاب 75000 تا 100000 دلار در بازار اختیار شده است. افزایش دادن.

به گفته Blockchain Homeland، از زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، سیاست انقباضی یا افزایش نرخ بهره را رد کرد، قیمت بیت کوین بیش از 12.5 درصد افزایش یافته و به 63600 دلار رسیده است. داده های ناامید کننده حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) در روز جمعه موضع پاول را تایید کرد و بهبود بیت کوین را تسریع کرد.

افزایش قراردادهای اختیار بیت کوین

تقاضا برای قراردادهای گزینه تماس بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال Deribit و بازار فرابورس افزایش قابل توجهی داشته است. این گزینه ها یک رالی را به بالاترین سطح جدید، احتمالاً 75000 دلار و حتی 100000 دلار هدف قرار می دهند.

QCP Capital روز دوشنبه اعلام کرد:

ما شاهد احساسات صعودی در نوسانات و نرخ ها پس از عقب نشینی قیمت در روز جمعه در آخر هفته بودیم. بازده ریسک بیت کوین وارد محدوده مثبت شده است (گزینه‌های تماس گران‌تر از گزینه‌های فروش هستند) و تقاضای جدید برای گزینه‌های تماس 75000 دلاری و 100000 دلاری با انقضای سپتامبر مشاهده می‌شود.

پارادایم، یک شبکه معاملاتی ارزهای دیجیتال OTC، روند مشابهی را در روز دوشنبه شاهد بود و از افزایش تقاضا برای قراردادهای OTM با قیمتی بسیار بالاتر از نرخ فعلی بیت کوین خبر داد.

پارادیم گفت:

به نظر می‌رسید که بازار آپشن‌ها در اوایل صبح امروز یک رالی کوتاه‌مدت را پیش‌بینی می‌کرد، با معاملات بیت‌کوین و اتریوم در پارادایم از جمله خریدهای سنگین OTM. ما درک می کنیم که خریدار قرارداد گزینه تماس 200000 دلاری که در 12 مارس منقضی می شودموقعیت خود را برای خرید و قرار دادن قرارداد اختیار خرید به قیمت اعمال شده بسته است 85000 دلار با تاریخ انقضا ژوئن 2024خریداری کرده است

داده های صرافی Dribit همچنین نشان می دهد که معامله گران بیش از 688 میلیون دلار قرارداد خرید با قیمت 100000 دلار در سررسیدهای مختلف بسته اند. این بالاترین سود فرضی باز در میان تمام قراردادهای اختیار معامله فهرست شده در این بورس است.

سود باز قراردادهای اختیار بیت کوین با قیمت اعمال شده در صرافی Dribit
سود باز قراردادهای اختیار بیت کوین با قیمت اعمال شده در صرافی Dribit. منبع: Deribit

تا لحظه نگارش این خبر، بیش از 150000 گزینه تماس به ارزش 9.5 میلیارد دلار در صرافی Dribit فعال بوده است. این بیش از دو برابر میزان بهره باز در اختیار خرید است که نشانه ای از انتظارات برای بازار صعودی است.

سود باز فرضی به ارزش دلاری اشاره دارد که در تعداد قراردادهای باز یا فعال قفل شده است. در Deribit، هر قرارداد اختیار معامله نشان دهنده یک بیت کوین یا یک اتریوم است.

تحلیلگران بیت کوین را صعودی می دانند

هم تحلیلگران بنیادی و هم تحلیلگران فنی دوباره بر این ایده توافق دارند که هموارترین مسیر برای بیت کوین رو به جلو است.

تحقیقات 10X می گوید:

بیت کوین همچنان توسط چرخه انتخابات ایالات متحده و کسری بدهی دولت ایالات متحده حمایت می شود. به همین دلیل است که در گزارش 3 می، «خط قرمز» خود را از 68300 به 62000 تغییر دادیم. بازار (از لحاظ تاکتیکی) تا بالای 62000 صعود خواهد کرد.

Siwssblock Insights همچنین انتظار دارد که شاخص قدرت دلار (DXY) در حالت تدافعی باقی بماند مگر اینکه موقعیت پاول به چالش کشیده شود. ضعف DXY معمولا برای دارایی های پرخطر از جمله ارزهای دیجیتال خوب است. این شاخص از نشست روز چهارشنبه فدرال رزرو با 1.2 درصد کاهش به 105.20 رسید.

تا زمانی که داده های اقتصادی از این جهت حمایت نکنند و مقامات فدرال رزرو با موضع پاول مقابله کنند، احتمالاً ضعف دلار ادامه خواهد داشت. در آخرین خبرنامه Swissblock Insights آمده است:

بازار کار نشانه‌هایی از ضعف را نشان می‌دهد، اما لحن تهاجمی فدرال رزرو می‌تواند نرخ‌ها را بالا نگه دارد، که ممکن است بر مسیر دلار تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر، تحلیل موج الیوت توسط جان گلوور، مدیر ارشد سرمایه گذاری لدن، نشان می دهد که بیت کوین می تواند تا 92000 دلار افزایش یابد.

به نظر او، قیمت بیت کوین مسیری را که برای موج چهار انتظار دارد ادامه می دهد. اگرچه کاهش به 56500 دلار ممکن است اصلاحات را تکمیل کرده باشد، او هنوز انتظار دارد قیمتی بین 52000 تا 55000 دلار قبل از تکمیل موج چهار داشته باشد. پس از اتمام موج چهارم، وی پیش بینی می کند که فشار موج پنجم قیمت را به حدود 92000 دلار برساند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-07 14:38:50

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.