افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

افزایش صدای گوشی های سامسونگ و شیائومی / اگر آهنگی را گوش می دهید شما را از پا در می آورد، فقط صدا را کم کنید

  • کد خبر : 343514
افزایش صدای گوشی های سامسونگ و شیائومی / اگر آهنگی را گوش می دهید شما را از پا در می آورد، فقط صدا را کم کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه بسیاری از ما می دانیم که بدون تلفن می توان زندگی ما را تغییر داد، زیرا بیشتر کارهایمان را با این وسیله الکترونیکی کوچک انجام می دهیم و اگر آن را نداشته باشیم باید منتظر بمانیم تا همه چیز دوباره کار کند. . برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه بسیاری از ما می دانیم که بدون تلفن می توان زندگی ما را تغییر داد، زیرا بیشتر کارهایمان را با این وسیله الکترونیکی کوچک انجام می دهیم و اگر آن را نداشته باشیم باید منتظر بمانیم تا همه چیز دوباره کار کند. . برای ما عصبی نباشید، مثلاً دیگر نمی توانید دائماً حساب کارت بانکی خود را با گوشی خود چک کنید و بدانید چقدر پول خرج کرده اید، کی و کجا، یا البته آن افرادی که فروشگاه های آنلاین دارند، بله. دنیای بدون تلفن وجود دارد: بیکاران باید به فکر راه دیگری برای به دست آوردن نان خود باشند.

البته خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که وجود گوشی‌ها در زندگی‌مان مشکل‌ساز می‌شود، مثلاً وقتی دوستان و اطرافیان ما بیش از حد درگیر تلفن‌هایشان هستند و به حرف‌های ما اهمیت نمی‌دهند، جان، می‌خواهی؟ لگدمالش کنید و لهش کنید مثلا موقع بازی هنگ میکنه و روشن و خاموش میشه یا لنز دوربینتون بعد از مدتی عکسهای زیبا و باکیفیت نمیگیره و… همه اینا به یه مشکل مربوط میشه مواقعی وجود دارد که تلفن شما زنگ نمی‌زند و اگر زنگ می‌خورد، به نظر می‌رسد که از ته چاه می‌آید، که واقعاً استرس‌زا است، زیرا اگر تصور می‌کنید می‌خواهید به آهنگی گوش دهید، باید آن را قرار دهید. گوشی را به گوش خود ببرید و ببینید خواننده بیچاره چه می گوید، خوب، باید بگوییم که اگر این مشکل را دارید، دیگر نگران نباشید و عصبانی نشوید زیرا در این مقاله می خواهیم در اختیار شما قرار دهیم. یک سری راه حل برای حل آن، پس با ما همراه باشید.

محدود کننده صدا را افزایش دهید

تعدادی از گوشی های اندرویدی از قابلیتی به نام «محدود کننده صدا» برای افزایش عمر و ایمنی بلندگوهای خود استفاده می کنند. به صورت زیر غیرفعال کنید:

به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.

حال روی گزینه Sounds & Vibration کلیک کنید و اگر منوی گوشی شما فارسی است به دنبال گزینه Sounds & vibration بگردید و روی آن ضربه بزنید.

حالا به قسمت حجم بروید.

در بالای صفحه، روی گزینه سه نقطه کلیک کرده و در پایین، Media Volume Limit را انتخاب کنید.

حالا ببینید آیا محدود کننده صدا فعال بود، آن را غیرفعال کنید یا تا آخرین سطح افزایش دهید.

افزایش حجم گوشی های سامسونگ و شیائومی

اکولایزر را برای افزایش صدا تنظیم کنید.

روش دیگری که با استفاده از آن می توانید صدای گوشی های اندرویدی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید استفاده از اکولایزر داخلی گوشی خود است که می تواند صدا را افزایش دهد، بنابراین برای این کار توصیه می کنیم به این قسمت از تنظیمات گوشی خود رفته و اعمال تغییرات زیر را اعمال کنید. صدای گوشی شما را بهبود می بخشد.

ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی بروید.

در این قسمت گزینه Sound and vibration را انتخاب کنید.

حال بر روی Sound Quality and Effects کلیک کرده و پس از ورود به این قسمت گزینه Equalizer را انتخاب کرده و با دستکاری و جابجایی گزینه های موجود در این صفحه سبک موسیقی را تغییر دهید که در نهایت باعث افزایش صدای گوشی می شود. اگر نمی خواهید تغییراتی را که انجام داده اید اعمال کنید، روی گزینه Normal ضربه بزنید.

افزایش حجم گوشی های سامسونگ و شیائومی

بلندگوی تلفن را تمیز کنید تا صدای آن افزایش یابد

گاهی اوقات ممکن است به دلیل قرار دادن گوشی در محیط های مختلف مقداری گرد و غبار و حتی تکه های ریز سنگ وارد اسپیکر شود که طبیعتا تاثیر زیادی روی میز صدای خروجی خواهد داشت. با گذشت زمان، صدا محو می شود. آنها کندتر می شوند، بنابراین برای حل این مشکل باید به طور دوره ای بلندگوها را تمیز کنید که کار بسیار آسانی است و تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از خلال دندان یا گوش پاک کن است.

افزایش حجم گوشی های سامسونگ و شیائومی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.