افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

افزایش سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به معامله چین

  • کد خبر : 249589
افزایش سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به معامله چین

سهام تسلا پس از گزارش هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای همکاری با غول فناوری چینی بایدو در زمینه نقشه برداری و ویژگی های ناوبری برای پشتیبانی از فناوری خودروهای خودران در بزرگترین بازار خودروی جهان، افزایش یافت. سهام تسلا در معاملات پیش از بازار در ایالات متحده در روز دوشنبه نزدیک […]

سهام تسلا پس از گزارش هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای همکاری با غول فناوری چینی بایدو در زمینه نقشه برداری و ویژگی های ناوبری برای پشتیبانی از فناوری خودروهای خودران در بزرگترین بازار خودروی جهان، افزایش یافت.

سهام تسلا در معاملات پیش از بازار در ایالات متحده در روز دوشنبه نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، بایدو، سازنده اصلی موتور جستجوی اینترنتی چین، با دادن حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود برای جمع آوری داده ها در جاده های چین، به سازنده خودروهای الکتریکی آمریکایی تسلا، موافقت کرده است.

این منابع تاکید کردند که این توافق بر آخرین موانع قانونی برای راه اندازی سیستم رانندگی کاملاً خودمختار (FSD) تسلا، آخرین نسخه فناوری Autopilot، غلبه می کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با نخست وزیر لی کیانگ دیدار کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در جریان مذاکرات خود به دنبال مجوز برای راه‌اندازی نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از کشور بود.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقتی برای راه اندازی خدمات کمک راننده تسلا در این کشور صادر کرده اند.

منابع همچنین به بلومبرگ گفتند که تسلا همچنین توانسته است الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به حریم خصوصی و مسائل امنیتی داده ها را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع توزیع سیستم های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را دریافت کنند.

شرکت های خارجی برای اخذ مجوز باید با شرکت های فناوری داخلی همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.