افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

افزایش تولید بیش از 30 هزار بشکه نفت در گچساران محقق شد

  • کد خبر : 208913
افزایش تولید بیش از 30 هزار بشکه نفت در گچساران محقق شد

به گزارش بازار، غلامرضا کمالی در نشست پیش بینی پنج ساله چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت که با حضور علیرضا دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد، گفت: : تحقق تولید 100 درصدی با هم افزایی کارکنان نفت و گاز گچساران نشان از روحیه […]

به گزارش بازار، غلامرضا کمالی در نشست پیش بینی پنج ساله چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت که با حضور علیرضا دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد، گفت: : تحقق تولید 100 درصدی با هم افزایی کارکنان نفت و گاز گچساران نشان از روحیه فداکاری، انقلابی و ایثارگری کارکنان این شرکت است.

وی ادامه داد: این شرکت با عبور از تحریم ها دشمنان جمهوری اسلامی ایران را ناامید کرد و امروز در اوج افتخار و سربلندی توانستیم به حداکثر تولید برسیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به محصولات این شرکت افزود: نفت خام، گاز، گاز مایع و نفتا چهار محصول تولیدی شرکت نفت و گاز گچساران است.

کمالی ادامه داد: این شرکت در منطقه ای به عرض 150 کیلومتر و طول 350 تا 400 کیلومتر در چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

وی گفت: دفتر مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در شهرستان گچساران است و این شرکت با 23 میدان نفتی که 16 میدان در حال حاضر فعال است و 857 حلقه چاه یکی از پنج شرکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است. 105 جداکننده در کنار چاه ها، تعداد قابل توجهی چاه متصل به هر یک از این جداکننده ها داریم.

مدیر کل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان یک بنگاه ویژه و استراتژیک در جنوب کشور علاوه بر مدیریت و هدایت کل صادرات نفت خشکی کشور، تامین یک واحد نفتی را نیز بر عهده دارد. قسمت . از پتروشیمی ها و پالایشگاه های کشور است و به همین دلیل این شرکت به عنوان قلب نفت ایران نیز شناخته می شود.

کمالی تصریح کرد: در پی راهبردهای صحیح و اصولی تدوین شده توسط دولت سیزدهم، سیاست های صادقانه وزیر نفت و آماده سازی نیروهای فنی و عملیاتی، توانستیم برنامه های افزایش تولید شرکت نفت و گاز گچساران را محقق کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.