افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

افزایش ترانزیت کالا با ترکمنستان در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 375336
افزایش ترانزیت کالا با ترکمنستان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش بازار، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی از نمایندگان بخش خصوصی خواستار ادامه این جلسات شد و در پاسخ به درخواست های مکرر آنها مبنی بر تعیین مشاور در دسترس در حوزه حمل و نقل گفت: تقاضا دارم سه مشاور از میان خود در زمینه حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی […]

به گزارش بازار، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی از نمایندگان بخش خصوصی خواستار ادامه این جلسات شد و در پاسخ به درخواست های مکرر آنها مبنی بر تعیین مشاور در دسترس در حوزه حمل و نقل گفت: تقاضا دارم سه مشاور از میان خود در زمینه حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی معرفی کنید تا ارتباط نزدیک بین بخش خصوصی و وزارتخانه برقرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد که جلسات شوراهای عالی این حوزه پس از چندین سال وقفه مجدداً برگزار شود تا به طور منظم ادامه یابد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، جلسات مستمری با بخش خصوصی برگزار می شود تا توجه وزارت راه و شهرسازی بیش از گذشته باشد و موضوعات طبقه بندی و اولویت های وزارت راه مشخص شود. و در نهایت مسائل اساسی در اولویت قرار خواهند گرفت.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نمی تواند همه مشکلات را حل کند و برخی موارد در حیطه صلاحیت این وزارتخانه نیست، گفت: صدای شما در این دولت باید بیشتر شنیده شود و این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به لزوم اولویت دادن به ستادهای دستگاه های مرزی و شورای عالی ترانزیت برای رفع مشکلات و چالش های مرزها و حوزه ترانزیتی، ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات این دو ستاد، بخش مهمی از مشکلات موجود حل خواهد شد. نتیجه این جلسات باید با ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلندمدت به رئیس جمهور برسد.

صادق با اشاره به هفت کمیسیون مشترک اقتصادی وزارت راه و شهرسازی با سایر کشورها گفت: بیشترین میزان ترانزیت بار را در رابطه با این کشورها داریم از جمله ترکمنستان که اخیرا با آنها دیدار داشتم و حضور نمایندگانی. بخش حمل و نقل خصوصی در این جلسات نیاز به حل مشکلات ترافیکی و رانندگان با آنها دارد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت چهاردهم از جمله وزارت راه و شهرسازی، باز نگه داشتن درها به روی بخش خصوصی است، گفت: وزارت راه و شهرسازی صحنه و بستری را برای این امر فراهم می کند. صدای بخش خصوصی.” ما قصد نداریم فقط با چند انجمن و پیمانکار خاص جلسه غیرعلنی برگزار کنیم که تبعیض و بی عدالتی و این همه شکایت را در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.