افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ

  • کد خبر : 412347
افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ

آفتاب نیوز: پیش‌بینی کلی از نقشه‌های سینوپتیک و آینده‌نگر سازمان هواشناسی حاکی از آن است که امروز در شمال خراسان رضوی، برخی مناطق کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین برای امروز در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه هوای آرام پیش بینی […]

آفتاب نیوز:

پیش‌بینی کلی از نقشه‌های سینوپتیک و آینده‌نگر سازمان هواشناسی حاکی از آن است که امروز در شمال خراسان رضوی، برخی مناطق کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین برای امروز در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه هوای آرام پیش بینی می شود. روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، روز جمعه در غرب و جنوب غرب بارش باران خواهد بود.

پیش بینی می شود از امروز تا پنجشنبه غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

از سه شنبه تا جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود. خلیج فارس نیز تا روز چهارشنبه مواج خواهد بود. بیشینه دمای هوای امروز تهران 17 درجه بالای صفر خواهد بود.

توضیحات سیستم: بادهای نسبتاً قوی تا شدید و افزایش ارتفاع موج دریا

زمان شروع: اوایل دوشنبه 1303/08/07

زمان پایان : پنجشنبه 10/08/1403

نوع خطر: افزایش حداکثر سرعت باد در محدوده 28 گره و بیشتر و افزایش حداکثر ارتفاع امواج دریا تا 1.8 متر در مناطق ساحلی و بیش از 1.8 متر در مناطق دور افتاده از ساحل.

حوزه اثر:

دوشنبه 08/07/1403: و سه شنبه 08/08/1403: مناطق ساحلی و دریایی استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان در خلیج فارس و تنگه هرمز.

چهارشنبه 08/09/1403: و پنجشنبه 08/10/1403: مناطق ساحلی و دریایی استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس.

اثر خطر: غرق شدن شناگران و غواصان، شکستن تورهای ماهیگیری و آسیب به قفس های پرورش ماهی، اختلال در فعالیت های تفریحی، اختلال در تردد دریایی قایق های ماهیگیری، شناورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین، اختلال در تردد کشتی های مسافری و تجاری. تردد کشتی ها و اختلال در فعالیت های فراساحلی و سکوی نفتی.

توصیه: ممنوعیت شنا، ممنوعیت فعالیت‌های تفریحی و ماهیگیری، پرهیز از تردد شناورهای سبک، نیمه سنگین و سنگین، اتخاذ محدودیت‌ها و تدابیر لازم برای فعالیت‌های ساحلی، دریایی و سکوی نفتی و آمادگی برای مقابله با آسیب‌های احتمالی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.