افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

افت چشمگیر درآمد بیمه سامان از چشم سهامداران می افتد؟| نقش پرسنل بانک سامان در کاهش سود دهی چیست؟

  • کد خبر : 267271
افت چشمگیر درآمد  بیمه سامان از چشم سهامداران می افتد؟|  نقش پرسنل بانک سامان در کاهش سود دهی چیست؟

هادی بهرامی؛ بازار: با تلاش‌ شرشور در جریان حوادث خدشه دار نمی‌شود و سایر سازمان‌ها. توجه به این صنعت و بررسی سهام شرکت های آن، حائ2 اران با توجه به خرید سهام بساما می کنند. معرفی شرکتشرکت بیمه در اسفند سال 1383 به منظور انجام امور مربوط به بیمه بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال مسئولیت […]

هادی بهرامی؛ بازار: با تلاش‌ شرشور در جریان حوادث خدشه دار نمی‌شود و سایر سازمان‌ها. توجه به این صنعت و بررسی سهام شرکت های آن، حائ2 اران با توجه به خرید سهام بساما می کنند.

معرفی شرکت
شرکت بیمه در اسفند سال 1383 به منظور انجام امور مربوط به بیمه بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال مسئولیت و مجوز فعالیت خود را از بیمه بیمه مرکزی گرفت و به عنوان ششمین گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها ۲۴۱۰۵۹ به ثبت رسید. . بیم، مسافرتی، باربری، آتش سوزی، مسئولیت مدنی، مهندس رونیک و خودرو زمینه های فعالیت بیمه سامان میباشند. ارزش بازار سامان در بورس، مبلغ ۵ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان می‌باشند که در حال حاضر ۴.۱ میلیون تومان قیمت بیمه دارد.

ترکیب سهامداران
شرکت توسعه سرمایه میلیون سهم و با ۱۳ از امان است. پس از آن، بانک سامان با مالکیت ۵۸۱ میلیون سهم و با ۱۱.۶ درصد در جایگا دوم، شرکت یک شخص حقیقی با مالکیت درصد سهام و با ۴.۶ درصد در جایگاه بیمه سامان قرار دارد. پس از آن، سه شخص حقیقی، شرکت الین شیمی، شرکت خدماتی و کمک رسانی پیشگ ام الوند اتحاد، صنایع کاغذی کتیبه گستر صدرا، خدمات تجهیزات و مان، شیشه همدان، موقوفه بنیاد وفائیان، پرداخت سبدگردانی و شرکت سهامداران عمده ایران و غرب. میباشند که ترکیب این سهامداران نیز احتمالاً در افت قابل تامل این بیمه درمانی است.

به عبارت بهتر بیمه سامان احتمالا با ترکیب سهامدارانش به داری بانک سامان بیشتر نقش خدمات دهنده ویژه برای پرسنل بانک سامان ر ایفا می کند. بانک سامان و بیمه سامان با شفاف سازی در این مورد برای سهامداران توضیح بیشتری می دهد. هزینه ی ادارای است ٨ جچندان معقول به نظر نمی رسد.

تحلیل سود و زیان
جمع درآمدهای عملیاتی (حق بیمه صادره) شرکت دوره یکساله ۱۴۰۱ به مبلغ میلیارد تومان، پرداختی ۲۰۴۸ میلیارد، هزینه های اداری ۴۹۱ میلیارد تومان و در نهایت، سود به مبلغ میلیارد تومان. جمع درآمدهای شرکت نسبت به سال پرداختی ————- در نهایت، سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۳۰۸ میلیارد بوده است که ۲۱۸۵ درصد کاهش یافته است. میلیون تومان، پرداختی میلیارد تومان، هزینه های اداری می لیارد تومان و سود خالص ۱۲۴ میلیارد تومان به ترتیب ۵۸، ۴۰، ۴۸ و ۱۸ درصد افزایش یافته است. در مجموع، با توجه به نسبت درآمدها به هزینه ها و نرخ رشد ارقام نسبت 2 The N روال پیش برود، با زیان خالص شرکت و حتی بازدهی منفی سهم روبرو می شود.

نسبت قیمت به درآمد
بساما در پایان سال سود خالص را برای سها م داران به همراه داشته است در سال جاری ۱۷.۷ ست. سود خالص به ازای هر سهم در سال ۱۴۰۰ تومان، در سال مبلغ ۶۲ تومان و در ۹ سال ۱۴۰۲ نیز مبلغ ۲۵ تومان را ثبت می‌کند که نشان می‌دهد در ماه ۱۴۰۲ سود قابل توجهی نیست و احتمالاً از سال ۱۴۰۱ خواهد بود. نرخ بیش از ۸۰ درصدی تورم نخواهیم داشت!

تحلیل تکنیکال سهام
قیمت در آبان ماه ۱۴۰۱ به رشد بازار از محدوده تومان افزا یش ۸۲ درصدی به سقف تاریخی آن ۱۷ درصد کاهش و در حال حاضر در حدود ۱۱۷۰ تومان قرار دارد. قیمت بر روی حمایت 1150 تومان می تواند تا 1550 و 230 تومان رشد کند. در غیر این صورت، اگر حمایت ۱۱۵۰ تومان از دست برود، کف قوی ۸۵۰ تومان د ردسترس خواهد بود. از نظر سبک فراکتال شناسی، قیمت سهام بساما ضعیفی در واکنش رشد بازار و بازدهی کمتری را در مقایسه با نرخ تورم و ارزش سهامداران می کند. توجه داشته باشید که جذب سرمایه و افزایش آن را به صورت واقعی انجام دهد.

سخن پایانی
در تحلیل های تکنیکال و بنیادی که در این صورت گرفت، متریک های ک اربردی بسیار برای بررسی دقیق تر و کامل تر وجود دارد. اما نوشتن همه آنها از حوصله کاربران خارج است. 2 یار سرمایه آشفته بازار با آگاهی من به خرید و فروش می کنند. افزایش نرخ تورم و مشکلات اقتصادی می تواند ———— گی کند. پس، باید نظارت ها بیشتر شود و نقدینگی موسات بیشتر شود تا سود بیشتر شود و هزینه های اضافی کمتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.