افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

افتتاح و بهره برداری از 27 پروژه جدید شهری در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 244332
افتتاح و بهره برداری از 27 پروژه جدید شهری در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری منطقه ۲ گفت: پروژه های امروز در حوزه های مختلف ترافیک شهری و خدمات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با اعتباری معادل بیش از ۵۰۰ میلیارد ساخته و به بهره برداری رسید. تومان. وی افزود: در زمینه توسعه ترافیک و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری منطقه ۲ گفت: پروژه های امروز در حوزه های مختلف ترافیک شهری و خدمات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با اعتباری معادل بیش از ۵۰۰ میلیارد ساخته و به بهره برداری رسید. تومان.

وی افزود: در زمینه توسعه ترافیک و حمل و نقل و اصلاح هندسی معابر منطقه و اصلاح هندسی سه میدان تیموری، صنعت و کوثر و همچنین 25 نقطه ترافیکی، اتفاقات خوبی رخ داده است. از مهمترین اقدامات اجرایی بود که مورد رضایت مردم قرار گرفت.»

شهردار منطقه 2 تهران افزود: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه با ظرفیت 35 اتوبوس جدید و نوسازی اتوبوس های دیگر اتفاق ارزشمندی در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همراه با توسعه ایستگاه های مترو که در منطقه به وقوع پیوست و امکان ارائه خدمات مناسب به شهروندان را فراهم کرد.

صالحی ادامه داد: افتتاح شهرک کارگری منطقه دو را نیز داشتیم که یک مشکل شهری و گله ساکنان محله مرزداران را حل کرد. نصب المان های زیباسازی و بهسازی هایی که در محور ستارخان در حوزه زیباسازی انجام شده از دیگر اقدامات نیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فنی و ساختمانی 89 هزار تن آسفالت در راه ها و شبکه های جاده ای منطقه 2 توزیع شد افزود: امسال موضوع آسفالت است. کوچک با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر در منطقه 9 کیلومتر نهر و 29 کیلومتر جاده علاوه بر پنج پارک بهسازی شده است.

شهردار منطقه 2 افزود: احداث سالن ورزشی پونک و بازسازی مجموعه های ورزشی به مبلغ 5 میلیون و احداث حسینه بستان فواز از دیگر پروژه های افتتاحیه امروز است.

وی بیان کرد: پروژه دیگر آغاز انتقال فاضلاب شهر قدس به 18 مخزن بتنی برای آبیاری فضای سبز منطقه است که به عنوان عظیم فاز اول این پروژه شهریورماه امسال افتتاح می شود و طول کل پروژه 9 کیلومتر و 4 میلیون متر مکعب است که در پایان سال افتتاح می شود. به طوری که ظرف 2 سال بتوانیم به افق طرح جامع یعنی 9 میلیون متر مکعب آبیاری فضای سبز از طریق پساب برسیم.

مهدی پیرهادییکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه برای سال 1403 بیش از 3 هزار میلیارد تومان در بودجه بخش آب، فاضلاب و رواناب در نظر گرفته شده است، گفت: این بودجه جدا از توسعه از فضا است. سبز کنید و باغ ایجاد کنید. میزبان.

وی پس از بیان اینکه پس از انقلاب توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در تهران را در 31 ضرب کرده ایم، تصریح کرد: تملک 20 باغ برای افزایش فضای سبز شهر تهران برنامه ریزی شده است. به همین ترتیب در سال 1402 دو میلیون و پانصد هزار اصله درخت کاشته شد.

وی افزود: تهیه طرح جامع آب خام تهران موضوع مهمی بود که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن ضروری بود و تهیه این طرح جامع امسال به پایان می رسد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه 48 هزار هکتار از کمربند سبز در کمربند سبز عبور کرده ایم، گفت: در سال 1403 طبق برنامه از 50 هزار هکتار عبور خواهیم کرد. برای آبیاری از آبیاری مکانیزه و زیرزمینی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث توسعه باغات از 112 هکتار رفتیم. علاوه بر این طرح جامع فضای سبز را به شورای شهر ارائه خواهیم کرد و سال گذشته طرح جامع پسماند نیز ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.