افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

افتتاح ملک وی توسط مسعود بیزیکیان در برنامه بدون مداحی

  • کد خبر : 300744
افتتاح ملک وی توسط مسعود بیزیکیان در برنامه بدون مداحی

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ۰۵:۰۰:۴۷ | | کد خبر: 63792 مسعود مزیکیان لیست املاک خود را بدون تمجید در برنامه اعلام کرد. به گزارش 9 صبح به نقل از ازطنق، مسعود مزکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر یکشنبه در برنامه «بدون ستایش» از شبکه دو گفت: در ارومیه باغی دارم، خانه ای در تهران. و خانه […]

مسعود مزیکیان لیست املاک خود را بدون تمجید در برنامه اعلام کرد.

به گزارش 9 صبح به نقل از ازطنق، مسعود مزکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر یکشنبه در برنامه «بدون ستایش» از شبکه دو گفت: در ارومیه باغی دارم، خانه ای در تهران. و خانه ای در تبریز.

وی در خصوص خانواده، دارایی و دارایی خود افزود: به خانواده خود افتخار می کند. با این که همسرم را که نزدیک به سی سال بود از دست دادم، خانواده ام نه تنها آبروی من را نبردند، بلکه به من آبرو دادند. آنها سالم و صادق هستند و این نعمتی است که خدا به ما می دهد و خیلی ها اینطور نیستند. نه من کاری خلاف قانون انجام دادم و نه آنها. یادم هست زمانی که وزیر بودم پسرم اجازه استفاده از خودروی دولتی وزارتخانه که سمند بود را به من نداد و مجبور شدیم از پژو خود استفاده کنیم. آنها هرگز از موقعیت من سوء استفاده نکردند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: به خاطر نام من از معرفی خود طفره رفتند. من هیچ جا سهم و امتیازی ندارم و حتی مجوز دفتر هم نگرفتم. یک روز دوستانی به ما گفتند که سهام بخریم تا بعد از بازنشستگی سهام داشته باشیم، گفتم نمی خواهم. باغی در ارومیه خریدم تا بعد از بازنشستگی در آنجا کار کنم. زندگی راحت در طبیعت و با مردم. در تهران و تبریز هم خانه دارم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.