افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 247378
افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی های صادراتی اکسپو ایران 2024 در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری در قم گفت: و از استانداران استان خواست به این موضوع توجه جدی داشته باشند. وی افزود: جهش در تولید […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی های صادراتی اکسپو ایران 2024 در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری در قم گفت: و از استانداران استان خواست به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش در تولید دستوری است که رهبر فرزانه انقلاب به ما داده اند و باید توجه داشته باشیم که زمینه سرمایه گذاری مردم را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم; ایجاد شغل نکته مهمی است که در بحث سرمایه گذاری ایجاد می شود. هر چه نرخ سرمایه گذاری در استان را افزایش دهیم. اشتغال به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. به

قمیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه گذاری موجب افزایش رفاه اجتماعی می شود، تصریح کرد: علاوه بر بحث اشتغال زایی، زمانی که سرمایه گذاری افزایش یابد، درآمد سرانه نیز افزایش می یابد و رفاه مردم نیز افزایش می یابد. .

وی با بیان اینکه ما مسئولان دولت سیزدهم به عنوان خدمتگزار مردم از سرمایه گذاران در استان حمایت خواهیم کرد، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و از آنها حمایت خواهیم کرد. . محبوب.

استاندار قم در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است به همین دلیل دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی اعتبارات و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سردرگمی وجوه باعث افزایش نرخ تورم می شود، اگر بتوان این حجم از نقدینگی را به سمت تولید هدایت کرد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت زنجیره ارزش استراتژیک در استان ها اشاره کرد و اظهار داشت: زنجیره ارزش استراتژیک به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به پایین ترین حد خود برسد و این شامل افزایش صادرات و افزایش صادرات می شود. حراجی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.