افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

افتتاح مدارس جدید برای سال تحصیلی جدید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 309188
افتتاح مدارس جدید برای سال تحصیلی جدید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فرهادی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که با حضور همکاران این اداره کل برگزار شد، خاطرنشان کرد: لبخند شاد دانش آموزان اصلی تپه ها وی گفت: هدف ما از امروز 52 روز تا شروع کلاس ها باقی مانده است و برای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فرهادی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که با حضور همکاران این اداره کل برگزار شد، خاطرنشان کرد: لبخند شاد دانش آموزان اصلی تپه ها وی گفت: هدف ما از امروز 52 روز تا شروع کلاس ها باقی مانده است و برای افزایش فضاهای آموزشی استاندارد در استان گام های بلندی برداشته ایم. متر و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های بزرگ در سطح استان خواهیم بود.

وی در این جلسه اگرچه بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه بررسی و پاسخگویی و عدم حضور همکاران تاکید کرد، گفت: از امروز سال تحصیلی جدید را با شکوه هر چه بیشتر جشن بگیریم. ، ما باید 24 ساعت شبانه روز مشغول باشیم و از این رو رعایت نظم در امور محوله برای تضمین آینده آینده سازان جمهوری اسلامی بسیار مهم است و مطمئن هستیم که نگاه عمیق تری به امور خواهید داشت. در بالا ذکر شد. نسبت به گذشته

وی تصریح کرد: ما کارکنان و خادمان اداره کل مقاوم سازی مدارس استان در قبال دانش آموزان و در زمینه مدرسه سازی وظیفه داریم و امیدواریم امسال نیز مانند سال های قبل و حتی بهتر از آنها باشد. . شاهد تحولات خوبی در نظام آموزشی کشور و آینده آذربایجان شرقی خواهیم بود.

مدیر کل مقاوم سازی مدارس استان خطاب به ناظران و ناظران این اداره کل گفتند: 52 روز تا پلمب و بازگشایی مدارس باقی مانده است که امیدواریم با تلاش مضاعف و بازدید 24 ساعته شما از کارگاه های ساختمانی به مهر باشکوهی دست یابیم.

فرهودی همچنین خطاب به واحد روابط عمومی از زحمات این واحد به عنوان دبیر افتتاح و ساماندهی طرح های آموزشی در استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با برنامه کوچک ما به عنوان دبیر واحد روابط عمومی در افتتاح منظم طرح های آموزشی در آذربایجان شرقی و هماهنگی با فرمانداران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق کمک خواهیم کرد.

فرهودی با تشکر ویژه از کارکنان واحد تجهیزات آموزشی گفت: در دو سال گذشته با برگزاری رژه کاروان تجهیزات توانستیم تجهیزات را با توزیع عادلانه و رعایت عدالت آموزشی در بین مناطق و مناطق آموزشی توزیع کنیم. ، بر اساس ضریب محرومیت و اعتراضی که این اداره کل را درگیر کند وجود نداشت. مدارس نباید نوسازی شوند

وی در پایان نیز با تاکید بر اهمیت طرح شهید عجمیان (طرح تعمیر مدارس) اظهار داشت: امیدواریم با همکاری گروه های جهادی و اجرای این طرح در 12 منطقه محروم آموزشی استان شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم. در مورد وضعیت مدارس در مناطق محروم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.