افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

افتتاح شعبه مسکن بانک قرض الحسنه زاهدان قابل تقدیر است

  • کد خبر : 372506
افتتاح شعبه مسکن بانک قرض الحسنه زاهدان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح اولین شعبه قرض الحسنه بانک مسکن در زاهدان گفت: رهبری بانک مسکن در افتتاح شعبه قرض الحسنه حسنا در زاهدان ستودنی است و امیدواریم همه کشورهای اسلامی از این اقدام بانک مسکن الگو […]

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح اولین شعبه قرض الحسنه بانک مسکن در زاهدان گفت: رهبری بانک مسکن در افتتاح شعبه قرض الحسنه حسنا در زاهدان ستودنی است و امیدواریم همه کشورهای اسلامی از این اقدام بانک مسکن الگو بگیرند و ارائه خدمات قرض الحسنه در کشورهای جهان سوم توسعه یابد.

وی همچنین به توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان در بخش‌های مختلف از جمله دریانوردی، گردشگری، معدن، کشاورزی و… اشاره کرد. وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای قابلیت های فراوانی است و بانک مسکن با افتتاح این شعبه نشانه موفقیت در این استان رونق خواهد بود.
سردار کرمی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان پیشرفت مطلوبی دارد؛ وی همچنین ارائه خدمات بانک مسکن را در راستای پیشرفت این طرح و پیشرو بودن نهضت ملی مسکن در استان برشمرد.
وی افزود: کسب این موفقیت ها در بانک مسکن مرهون مدیریت جناب آقای سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک و اراده و تلاش کارکنان بانک مسکن است که بسیار قابل تقدیر است.
سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و همچنین سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نگرانی عمیق و نگاه راهبردی خود را برای توسعه استان بیان کردند.
حسینی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای قابلیت های منحصر به فردی است که توجه به آن می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی در همه ابعاد استان شود و انشالله با همکاری استاندار محترم و ارائه خدمات بانکی به ویژه در زمینه وام های قرض الحسنه از طریق بانک مسکن. شاهد آبادانی استان و بهروزی مردم عزیز زاهدان باشیم.
لازم به ذکر است تاکنون در استان زاهدان قرارداد ساخت بیش از 9 هزار مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.