افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

افتتاح شعبه جدید بانک کارآفرین در بیمارستان عرفان تهران

  • کد خبر : 142491
افتتاح شعبه جدید بانک کارآفرین در بیمارستان عرفان تهران

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرینان؛ با حضور مدیرعامل دکتر احمد بهاروندی، سهراب صادقی، مجتبی پیرهادی و علی اصغر تقوی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک، شعبه جدید بانک کارآفرین رسما افتتاح شد. بانک کارآفرین برای ارائه خدمات خوب به مشتریان و رفتار کاربر پسند، تجهیز و نوسازی شعب جدید […]

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرینان؛ با حضور مدیرعامل دکتر احمد بهاروندی، سهراب صادقی، مجتبی پیرهادی و علی اصغر تقوی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک، شعبه جدید بانک کارآفرین رسما افتتاح شد.

بانک کارآفرین برای ارائه خدمات خوب به مشتریان و رفتار کاربر پسند، تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار خود قرار داده است و از این حیث طی دو سال گذشته شعب مختلف این بانک مجهز به با تمرکز بر ارائه خدمات نوین در سطح بانک های بین المللی و با طراحی منحصر به فرد راه اندازی و افتتاح شد.

شعبه عرفان (کد 5300521) با طراحی و تجهیز بر اساس هویت بصری جدید این بانک به آدرس سعادت آباد، بلوار سارو غربی، خیابان بخشایش، کوچه 17، پلاک 54 آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. طبقه همکف بیمارستان عرفان.

بانک کاربهار به عنوان یک بانک حامی بخش بهداشت و درمان سال هاست که تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش به کار گرفته و با ارائه محصولات متنوع در حوزه بهداشت و درمان تلاش کرده است تا پشتیبان همیشگی حوزه سلامت خود باشد. هموطنان
شعبه بیمارستان عرفان در سال 1384 تاسیس شد تا با حفظ رفاه حال مراجعین و کادر درمانی خدمات خود را در اولین فرصت به هموطنان عزیز ارائه دهد.

بر این اساس در مراسم افتتاحیه شعبه جدید تاکید شد که در آینده نزدیک شاهد عرضه محصولات متنوع در حوزه سلامت خواهیم بود تا بیماران، پزشکان و پرسنل پزشکی خدمات ارزنده تری را از بانک کارآفرینان دریافت کنند. با استفاده از این محصولات متنوع جدید

در ادامه این مراسم شادی هاشمی مدیر پشتیبانی بانک گزارشی از روند بازسازی و آماده سازی شعبه عرفان ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد که در راستای تجهیز و نوسازی شعب جدید بانک کارآفرین، در آینده نزدیک. در آینده شاهد افتتاح شعبه های دیگر بانک کارآفرین در تهران و شهرستان ها خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.