افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

افتتاح ایستگاه مترو سهروردی به مهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 348385
افتتاح ایستگاه مترو سهروردی به مهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصراله آبادیان شهردار منطقه هفت تهران در بازدید از ایستگاه مترو سهروردی گفت: این منطقه ۲.۵ درصد از مساحت شهر تهران را در بر می گیرد و نهادهای متعددی در این منطقه مستقر هستند و این منطقه دارای آثار فرهنگی است مانند مسجد امام. خمینی (ره) است. همچنین خطوط 1، 2، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نصراله آبادیان شهردار منطقه هفت تهران در بازدید از ایستگاه مترو سهروردی گفت: این منطقه ۲.۵ درصد از مساحت شهر تهران را در بر می گیرد و نهادهای متعددی در این منطقه مستقر هستند و این منطقه دارای آثار فرهنگی است مانند مسجد امام. خمینی (ره) است. همچنین خطوط 1، 2، 3، 4 و 6 مترو از این منطقه عبور می کند.

وی با اشاره به اجرای آخرین مراحل ساخت ورودی دوم مترو سهروردی خاطرنشان کرد: شهروندان برای استفاده از این ایستگاه باید از خیابان عبور می کردند که برای آنها بسیار خطرناک بود اما باز شدن این ورودی، مسافری دسترسی از قسمت شمالی خیابان شهید بهشتی به ایستگاه سهروردی تسهیل می شود.

شهردار منطقه هفت تهران یادآور شد: اصولاً ساخت ورودی های دوم مترو از دو بعد افزایش ایمنی مسافران در مواقع اضطراری و همچنین ایجاد امکانات بیشتر برای کاربران مترو انجام می شود. ورودی شمالی ایستگاه سهروردی از نظر دسترسی آسان برای شهروندان ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی (محدوده خیابان سهروردی و شهید یوسفی) به این ایستگاه حائز اهمیت بوده و یک رویداد حمل و نقل مثبت برای شهروندان منطقه 4 محسوب می شود منطقه 7.

وی گفت: ایستگاه سهروردی جنوبی واقع در خط 3 مترو در سال 1394 افتتاح شد اما با پایش های انجام شده از سوی منطقه عملیات ساخت خروجی شمالی آغاز شده است.
به گفته آبادیان، این منطقه با پیگیری هایی که در خصوص پرداخت و غرامت با پیمانکاران اجرایی این پروژه انجام داده است، با کمک شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه توانسته است اقدامات اجرایی خود را تکمیل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.