افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

افتتاح اولین شعبه بانک کردالحسنه مسکن در زاهدان

  • کد خبر : 372534

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ به مناسبت فرخندزاد، میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، با حضور دکتر سید عباس حسینی، سردار کرمی مدیرعامل بانک مسکن، استاندار و جمعی از مسئولین استانی، شعبه بانک مسکن زاهدان اولین بار شد. شاخه وام این بانک شروع به کار کرد. سید عباس […]

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ به مناسبت فرخندزاد، میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، با حضور دکتر سید عباس حسینی، سردار کرمی مدیرعامل بانک مسکن، استاندار و جمعی از مسئولین استانی، شعبه بانک مسکن زاهدان اولین بار شد. شاخه وام این بانک شروع به کار کرد.

سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن در مراسم افتتاحیه این شعبه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت خاتمی، مقام حضرت محمد مصطفی (ص) و عترت پاک و بزرگوارش امام جعفر صادق (علیه السلام) را توصیف کرد. الاول را نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان دانست و گفت: یکپارچگی و وحدت یکی از مهمترین آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) است و عزت، سربلندی و سعادت مسلمانان و به ویژه هموطنان عزیزمان در گرو است. در مورد همدلی و داشتن تصوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در بیانات مهم خود بر آن تاکید داشتند.
حسینی همچنین تاکید رئیس جمهور محترم بر اهمیت و ضرورت وفاق ملی در بین مسئولان، دولتمردان و بزرگان ایران اسلامی برای افزایش رشد و توسعه همه جانبه کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: بدون شک تقویت همدلی و وحدت، گسترش تعامل و همکاری است. و تعمیق ارتباطات مثبت سازمانی بین کارکنان و مدیران بانک برای ایجاد و افزایش هم افزایی و دستیابی و پیشبرد اهداف عالی بانک مسکن در حد توان خود است و کارکنان بانک مسکن از تمامی توانمندی ها و توانمندی های خود برای ارائه خدمات بهینه استفاده می کنند مشتریان عزیز از این وحدت و همگرایی برای افزایش استفاده می کنند و افتتاح شعبه پیامبر اعظم (ص) در قرض الحسنه زاهدان نیز نمود بارز این همدلی است.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: ارائه خدمات بانکی به مردم شریف زاهدان به ویژه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طریق افتتاح «طرح ثمر» انجام می شود و علاقمندیم تمامی ملاحظات مربوط را اجرایی کنیم. به بانکداری اسلامی در بانک مسکن و افتتاح این شعبه به عنوان اولین شعبه قرض الحسنه در قالب بانکداری اسلامی در راستای همین علاقه و دغدغه است.
حسینی با اشاره به این امر به این معناست که مردم شریف و نجیب سیستان و بلوچستان شایسته بهترین و مطلوب ترین خدمات هستند. وی ابراز کاندیداتوری کرد: انشالله با عملکرد مثبت شعبه قردالحسنه رسول خدا(ص) زاهدان و استقبال مردم، شاهد افتتاح شعبه قردالحسنه در سایر استان ها نیز تا پایان سال آینده خواهیم بود. پایان . سال و دوستان عزیز ما در سراسر کیشور از خدمات بانک قرض الحسنه مسکن بهره مند خواهند شد.
وی یادآور شد: منطقه چهارراه رسولی یکی از مناطق تجاری بزرگ زاهدان است و افتتاح این شعبه به نام مبارک پیامبر اعظم (ص) اقدامی شایسته برای رفع دغدغه های مردم عزیز و بزرگوار زاهدان تلقی می شود. لذا همزمانی آغاز به کار این شعبه با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت را به فال نیک گرفته و منتظر ارائه خدمات بی نظیر به هموطنان عزیز منطقه هستیم.
حسینی درباره اقدامات بانک مسکن در حوزه قرض الحسنه گفت: بانک مسکن در طول بیش از 85 سال فعالیت خود و به ویژه در سال های اخیر با توجه به اهمیت منابع قرض الحسنه و ارائه خدمات از این منابع، اقدام به فعالیت کرده است. توانسته است در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی و رفع دغدغه ها و نیازهای مردم شریف کشور گام های بلند و ارزنده ای بردارد که از جمله آنها می توان به فعالیت های خیرخواهانه از جمله: ساخت مدرسه در مناطق محروم، آزادسازی اشاره کرد. زندانیان فقیر، کمک به قربانیان بلایای طبیعی و غیره.
حسینی مدیرعامل بانک مسکن در سخنانی اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن به ویژه اجرای سیاست های دولت محترم در طرح نهضت ملی مسکن را مورد تاکید قرار داد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر حل مشکل مسکن مردم، ضرورت دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه مسکن و رشد اقتصادی و همچنین وجود ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مسکن در جامعه، موجب شد تا بانک مسکن به این موضوع توجه کند. نهضت ملی مسکن به عنوان یک تکلیف و یک تکلیف دینی و برای تعیین اهداف و برنامه ها، رضی باید تلاش در این زمینه را در اولویت قرار دهد.
وی تاکید کرد: مشارکت 90 درصدی در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد موثر بانک مسکن در پرداخت این تسهیلات نشان از تلاش مضاعف و کار جهادی همکاران این بانک برای مسکن عزیزانمان است. مردم و بر لزوم ادامه این روند تاکید کرد.

حسینی با اشاره به رویکرد بانک مسکن مبنی بر ارائه مشوق های تسهیل گری به سازندگان و پیمانکارانی که از جدیدترین فناوری ها استفاده می کنند و به الگوی معماری ایرانی-اسلامی در ساخت و ساز توجه می کنند، افزود وی بیان کرد: این رویکرد در راستای تمدن و توسعه شهری نوین و نیز در نظر گرفتن اصول معماری اصیل بومی و اسلامی است و قطعا بر همه سازندگان واجب است که به این دو اصل توجه کنند. ما حمایت می کنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.