افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه حمل و نقل اصفهان + فیلم

  • کد خبر : 319940

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی بقایی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت در اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به مساحت 8 هزار متر مربع با حضور شرکت کنندگان در اصفهان برگزار می شود. 70 شرکت از 11 استان. وی افزود: […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی بقایی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت در اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به مساحت 8 هزار متر مربع با حضور شرکت کنندگان در اصفهان برگزار می شود. 70 شرکت از 11 استان.

وی افزود: سال گذشته فعالیت هایی مانند کارگاه ها و نشست های تخصصی داشتیم و امسال 7 رویداد موازی نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: از سال گذشته که فکر کردیم باید کمی به افق آینده فکر کنیم، از این حیث شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه عرضه کردیم.

بقایی افزود: در همین راستا در نمایشگاه امسال شرکت های دانش بنیان که محصولاتی در بعد اجرا دارند در غرفه های مختلف ادارات شهرستان مستقر کرده ایم.

Image_20240808_191304_034بقایی با اشاره به ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: به عنوان مثال شرکتی که به فناوری نانوازون دست یافته است با توجه به اینکه درمان شمال را انجام می دهیم در غرفه نت مدیریت حضور دارد. با این فناوری در شهر کار کنید.

به عنوان بخشی از محصولات شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه، جدیدترین روش های دفع فاضلاب، گلخانه هیدروپونیک و معرفی ربات غواص آتش نشان را در نظر گرفت که در ماه های اخیر ارائه می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد فضایی به عنوان «محله آینده» در این نمایشگاه، ادامه داد: در این فضا شرکت های دانش بنیان محصولات خود را عرضه می کنند و مدیران در در حوزه مدیریت شهری، مسائل شهری نیز مطرح خواهد شد تا شرکت های دانش بنیان به آن فکر کنند، آن را مد نظر قرار دهند.

بقایی تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده گزارشی از ایده هایی که هم اکنون مطرح شده و به مرحله اجرا و تولید انبوه رسیده است ارائه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین و اعزام جمعی از خادمان حسینی گفت: 500 نفر از همکاران ما مسئولیت اجرای اقدامات را در کربلا بر عهده دارند.

بقایی با اشاره به اینکه معرفی فعالیت ها و شرکت ها در نمایشگاه نوعی امید است، تصریح کرد: فعالیت شرکت های خصوصی در سطح ملی و بین المللی بی نظیر است، هرچند در این مدت از مهمانان خوبی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده بود.

امیدوارم نمایشگاه جامع مدیریت شهری فصل جدیدی را برای شهر رقم بزند

امیر ساعا نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت در اصفهان گفت: امیدواریم فصل جدیدی را برای آینده شهر در چنین رونمایی ایجاد کنیم. .

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه باید در طول سال تمدید شود، افزود: نمایشگاه جامع مدیریت شهری از اواسط دهه 80 کار خود را آغاز کرد و به جز دو سال، هر ساله این نمایشگاه برگزار می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری باید به صورت جریانی تا سال آینده ادامه داشته باشد و از این حیث می توان فصل جدیدی را برای شهر رقم زد. مطمئنا خلق این اثر هنر شما عزیزان است.

سامی با بیان اینکه در این نمایشگاه مجموعه ای از رویدادها، دیالوگ ها و فضاهای ماسایه و «محله آینده» وجود دارد، اظهار کرد: این مضامین اولین تجربه است و امیدوارم ایده های جدیدی در «محله آینده» ارائه شود و پس از آن مرحله محصول و تولید انبوه

مدیریت شهری اصفهان و تاکید بر استفاده از نخبگان و شرکت های دانش بنیان

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان گفت: از مجموعه مدیریت شهری که در صحنه حضور دارند تشکر می کنم. زمان در حوزه خدمت رسانی به مردم به ویژه در این دو روز تعطیلات و گرمای هوا که در صحنه است تا مردم از خدمات به ویژه در حوزه خدمات شهری بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه های مختلف و در موضوعات مختلف در حد وظایف مردم است، افزود: مدیریت شهری از جهاتی شبیه به آنچه در وزارتخانه های دولتی داریم، در شهر مدیریت می کنند البته با مقیاس. و سطحی نزدیکتر به مردم. جایی برای کمک به مدیریت شهری برای خدمت به مردم وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: مدیریت شهری هر ساله با تامین بودجه و برنامه و هدایت شورا اقدام می کند و در این راستا رویدادهای فرخنده ای در حال برگزاری است.

زینلیان با قدردانی از مدیریت شهری برای استفاده از ظرفیت نخبگانی بنگاه های دانش بنیان خاطرنشان کرد: این مهم در حوزه مدیریت شهری است و در حال برنامه ریزی و اجرای بهینه است و در حوزه حمل و نقل شهری نیز از این ظرفیت استفاده شده است.

وی با اشاره به رشد سه برابری ساخت و ساز و ماشین آلات سنگین شهرداری در این 3 سال، افزود: از نظر عایدی سرمایه بیش از 20 تلاش برای شهرداری آوردیم که رشد 3 برابری را از نظر افزایش نشان می دهد. اعتبارات ساخت 22 میلیارد تومباس و 60 هزار تن است.» قیر یارانه ای توزیع و 100 دوره آموزشی در شهرداری برگزار شد.

حضور و بازدید شهردار شهر حلب سوریه از نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان 1403

موعد المدالجی شهردار حلب در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت در اصفهان گفت: بسیار خوشحالم که در شهر زیبای اصفهان و در این نمایشگاه حضور دارم.

وی گفت: در اولین برداشت و برداشت کوتاهی که از اصفهان داشتم متوجه شدم مردم اصفهان این شهر را بسیار دوست دارند و با همکاری شهرداری اصفهان برای داشتن شهری زیبا و پاک دست به هر کاری می زنند.

شهردار شهر حلب با اعلام اینکه حلب در سال 2006 پایتخت فرهنگی سوریه بوده و مراسم زیادی در این شهر برگزار شده است، افزود: حلب قدیمی ترین شهری است که 12 هزار سال مردم در آن زندگی می کردند. قلعه ای در حلب وجود دارد که 5 سال قدمت دارد. هزار سال. قدیمی است در 12 کیلومتری بازارهای سرپوشیده قدیمی حلب.

وی با اشاره به اینکه حلب به مدت 6 سال درگیر جنگ با تروریست ها بود، خاطرنشان کرد: تقریبا 80 درصد از مساحت جغرافیایی حلب از بین رفته بود و برادران ما در جمهوری اسلامی ایران در کنار ما ایستادند و پیشنهادهای زیادی دادند. شهدای این راه هستند و حلب هرگز چنین نخواهد شد. موضوع را فراموش نخواهید کرد، من از دیدن این همه پیشرفت بسیار خوشحالم.

لازم به ذکر است، به منظور اطلاع از آخرین اقدامات و فعالیت های حوزه های مختلف شهری، سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان افتتاح شد تا علاقه مندان به این حوزه در جریان آخرین دستاوردها، رویدادها و برنامه ها قرار گیرند. مدیریت شهری

در این نمایشگاه که تا 30 مرداد ماه سال جاری از ساعت 15 الی 21 آماده بازدید علاقه مندان است، فضاهایی برای مشارکت، تعامل، سرمایه گذاری و مشارکت فعال شهرداری در نظر گرفته شده است. برای شهروندان

در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت فعال در حوزه های مرتبط از استان های اصفهان، یزد، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، مازندران و خوزستان حضور دارند.

دستاوردها در زمینه تجهیزات ترافیکی، هوشمندسازی شهری، صنایع روشنایی، مبلمان و المان شهری، حمل و نقل و ترافیک، آتش نشانی و خدمات ایمنی، تولید پلی اتیلن بازی، تجهیزات ایمنی، امداد و نجات، حمل و نقل بین المللی و تجهیزات پارکی به نمایش گذاشته می شود. تبدیل شود.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.