افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

اعلام 8 دیدار پایانی دور اول / طارمی و جهانبخش در جستجوی نجات – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 110940
اعلام 8 دیدار پایانی دور اول / طارمی و جهانبخش در جستجوی نجات – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب 8 دیدار برگزار می شود تا پرونده این دیدارهای دور اول بسته شود. مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش امیدوارند در پورتو و فاینورد بتوانند عملکرد موثری برای تیم های خود داشته باشند. سایر دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است: […]

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب 8 دیدار برگزار می شود تا پرونده این دیدارهای دور اول بسته شود. مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش امیدوارند در پورتو و فاینورد بتوانند عملکرد موثری برای تیم های خود داشته باشند.

سایر دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E: دوستان جهانبخش در خانه دعوا می کنند

* فاینورد – لاتزیو ساعت 20:15
*سلتا – اتلتیکو مادرید ساعت 22:30

در گروه E لیگ قهرمانان اروپا، فاینورد از ساعت 20:15 میزبان لاتزیو است. علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی فاینورد امیدوار است بعد از گلزنی در هفته اول مقابل سلتیک بتواند با حضور در زمین امشب برای تیمش موثر باشد. در دیگر دیدار این گروه، اتلتیکو مادرید از ساعت 22:30 به دعوت سلتا برگزار می شود. تیم سلتیک که در دو بازی اخیر خود هیچ امتیازی کسب نکرده است، امیدوار است با برتری بازی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید، شانس خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه دارد.

گروه F: فینال زودهنگام لیگ قهرمانان

*نیوکاسل – دورتموند ساعت 22:30
* پاری سن ژرمن – میلان ساعت 22:30

در گروه F لیگ قهرمانان اروپا مهمترین دیدار این هفته بین پاری سن ژرمن و آک میلان در پاریس برگزار می شود. پاری سن ژرمن با یک برد و یک باخت سه امتیازی شده و میلان با دو تساوی دو امتیازی شده است. بازی امشب می تواند برای هر دو تیم تعیین کننده باشد. از سوی دیگر نیوکاسل میزبان دورتموند خواهد بود. نیوکاسل با چهار امتیاز صدرنشین است و دورتموند با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. دورتموند محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه است تا شانس صعود خود را حفظ کند.

اعلام 8 دیدار پایانی دور اول/ طارمی و جهانبخش در جستجوی رستگاری

گروه G: کار گواردیولا در سوئیس چندان سخت نیست

* لایپزیگ – ستاره سرخ بلگراد ساعت 22:30
* یانگ بویز – منچسترسیتی ساعت 22:30

شاگردان گواردیولا امشب در گروه G میهمان “یانگ بویز” هستند که در صورت پیروزی منچسترسیتی در دیدار امشب 9 امتیازی شده و صعود به مرحله بعد آسان خواهد بود. در دیگر بازی این گروه، لایپزیگ آلمان امیدوار است با پیروزی خانگی مقابل ستاره سرخ بلگراد، شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی افزایش دهد.

اعلام 8 دیدار پایانی دور اول/ طارمی و جهانبخش در جستجوی رستگاری

گروه H: طارمی به افزایش گل های اروپایی امیدوار است

* بارسلونا – شاختار ساعت 20:15
آنتورپ – پورتو ساعت 22:30

مهدی طارمی دیگر ملی پوش ایرانی امشب در گروه H لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است با گلزنی در دیدار مقابل آنتورپ، شانس صعود تیمش را افزایش دهد. پورتو در این گروه 3 امتیازی است و آنتورپ با صفر امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. تیم فوتبال بارسلونا میزبان “شاختار دونتسک” اوکراین خواهد بود. بارسلونا با 6 امتیاز صدرنشین این گروه است و در صورت شکست تیم اوکراینی در مرحله یک هشتم نهایی کار آسانی خواهد داشت.

اعلام 8 دیدار پایانی دور اول/ طارمی و جهانبخش در جستجوی رستگاری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.