افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی در استان کرمان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 219736
اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی در استان کرمان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر رحمان جلالی، پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با 74 هزار و 219 رأی اول و مجید دوستعلی با 71 هزار و 566 رأی دوم شدند. و به شورای اسلامی تشکیل شد. و افزود: همچنین محمدرضا خالص […]

به گزارش خبرنگار مهر رحمان جلالی، پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با 74 هزار و 219 رأی اول و مجید دوستعلی با 71 هزار و 566 رأی دوم شدند. و به شورای اسلامی تشکیل شد.

و افزود: همچنین محمدرضا خالص ابراهیمی داورانی با 58858 رای سوم شد و محمدرضا بهنار با 35280 رای چهارم شد.

وی با بیان اینکه مردم کرمان ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و به توصیه های شهید حاج قاسم سلیمانی عمل کردند افزود: استان کرمان با همدلی و هم افزایی رقابت انتخاباتی ایمن و سالم را برگزار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهنورد عبدالحسین همتی سراپرده با 28 هزار و 344 رای از سوی مردم انتخاب شد.

وی به 56 هزار و 492 نفر منتخب مردمی (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار اشاره کرد و افزود: 37 هزار و 621 نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی و در حوزه انتخابیه انتخاب شدند. منوجانقلاگنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی 82 هزار و 586 رای کسب کردند.

جلالی با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی برای مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گونبکی وی با کسب 68 هزار و 354 رأی گفت: در حوزه های انتخاباتی بردسیر و سیرجان، محمد معتمدی زاده با کسب 53 هزار و 715 رأی از سوی مردم به نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت پاک کن و میل یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رای از سوی مردم انتخاب شد.

وی تصریح کرد: 254 هزار و 786 رأی در حوزه انتخابیه کرمان به صندوق ریخته شده است. راور دیدیم افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان و راور 41 درصد و در کل استان کرمان حدود 50 درصد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.