افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی برای فینال جام حذفی ترکیه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 302527
اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی برای فینال جام حذفی ترکیه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان روز پنجشنبه 10 خرداد در فینال جام حذفی به مصاف هم می روند. در ابتدا و با اعلام سازمان لیگ، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به عنوان محل برگزاری این دیدار انتخاب شد که با مخالفت هر دو باشگاه سپاهان و مس و دیروز […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان روز پنجشنبه 10 خرداد در فینال جام حذفی به مصاف هم می روند. در ابتدا و با اعلام سازمان لیگ، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به عنوان محل برگزاری این دیدار انتخاب شد که با مخالفت هر دو باشگاه سپاهان و مس و دیروز امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی. از فوتبال فدراسیون اعلام کرد این دیدار در ورزشگاه آزادی و با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR برگزار خواهد شد.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: با دستور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مقرر شد مسابقه فینال مسابقات حذفی جام حذفی برگزار شود. در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی بعد از بازی دو تیم ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2026 در حال تعمیر و بازسازی است، فکر می کردیم که این ورزشگاه دیگر میزبانی بازی نداشته باشد اما پس از تصمیم به برای انجام این دیدار در ورزشگاه آزادی تمامی عوامل مجموعه ورزشی آزادی در تلاش هستند تا بهترین امکانات را برای این بازی در نظر داشته باشند.

نصیبی خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی از سکوی شماره 6 تا 31 در حال تعمیر است و هواداران نمی توانند در این سکوها حضور یابند. حدود 30 هزار تماشاگر می توانند برای تماشای بازی به این ورزشگاه بیایند و امیدوارم شرایطی فراهم شود که هواداران بتوانند بازی خوبی را تماشا کنند.

وی گفت: انشالله نور این بازی مشکلی نداشته باشد و بتوانیم میزبان خوبی برای هر دو باشگاه باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.