افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

اعلام شرط رفع محرومیت هنرمندان

  • کد خبر : 387327
اعلام شرط رفع محرومیت هنرمندان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ورود و نقش آفرینی در ماجرای رفع توقیف برخی هنرمندان و اساتید دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش صبح امروز حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه درباره ممنوع التصویری برخی از هنرمندان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قدرت سیاست گذاری را دارد؛ در این راستا شورای عالی انقلاب فرهنگی در این […]







دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ورود و نقش آفرینی در ماجرای رفع توقیف برخی هنرمندان و اساتید دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.



به گزارش صبح امروز حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه درباره ممنوع التصویری برخی از هنرمندان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قدرت سیاست گذاری را دارد؛ در این راستا شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه فعالیت می کند. او باید اسناد را بنویسد و نظارت کند. طبیعتاً باید حقوق شهروندی، مؤمنان و ذینفعان در نظر گرفته شود و این حقوق در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و اسناد فوق قانون اساسی رعایت شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اما اگر رفتاری خارج از مستندات فوق نسبت به افراد صورت گیرد، شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی هنرمندان یا اساتید ممنوع الکار وارد می شود، مشروط بر اینکه به شورا مراجعه می کنند و از مسائل خود شکایت می کنند. پیگیری می کنیم.

خسروپناه گفت: در این سال ها اساتیدی بودند که از بحث جذب (در دانشگاه) گلایه داشتند و به شورا آمدند. قابل شکایت است.

به گزارش ایرنا، محمد خزایی، رئیس سازمان سینمایی کشور چندی پیش گفت: کمتر از 30 هنرمند دچار مشکل و ممنوع الکار هستند که تعدادی از آنها در خارج از کشور زندگی می کنند.

چند نفر به خاطر بحث حجاب مشکل دارند و مشکلات بعضی از آنها با همکاری و کمک آنها حل می شود. هیچ کس نمی تواند یک هنرمند را محدود کند مگر اینکه این حد را برای خود ایجاد کند، هنرمند همیشه با اثر هنری خود باقی می ماند.

منبع: ایرنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.