افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

اعلام زمان سخنرانی «سید حسن نصرالله» همزمان با حوادث غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 114879
اعلام زمان سخنرانی «سید حسن نصرالله» همزمان با حوادث غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری وابسته به مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که «سید حسن نصرالله» رهبر حزب الله لبنان تا چند روز دیگر جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت بیروت سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی سید حسن نصرالله با توجه به اتفاقات جاری غزه بسیار جالب خواهد بود. روز گذشته انتشار کلیپی کوتاه و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری وابسته به مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که «سید حسن نصرالله» رهبر حزب الله لبنان تا چند روز دیگر جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت بیروت سخنرانی خواهد کرد.

این سخنرانی سید حسن نصرالله با توجه به اتفاقات جاری غزه بسیار جالب خواهد بود.

روز گذشته انتشار کلیپی کوتاه و قابل توجه از سوی دفتر رسانه منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. در این ویدئوی کوتاه، دبیرکل حزب الله لبنان در حال خروج از قاب دوربین دیده می شود. دفتر رسانه ای منتسب به دبیرکل حزب الله این کلیپ چند ثانیه ای را به همراه آیه 5 سوره اسرا منتشر کرده است.

روز گذشته نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حاکمان کشورهای عربی باید بدانند که مقاومت در برابر خواست خداوند قوی، محکم و پیروزمندانه است و این موضوع در آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به حاکمان کشورهای عربی اعلام کرد: باید بدانید که نقش اسرائیل این است که شما و مردمتان را زیر پای خود قرار دهد. آنچه در غزه اتفاق می افتد یک نمونه است. بعد از غزه نوبت تو می رسد مگر اینکه برده اسرائیل باشی. به یاد داشته باشید که شعار اسرائیل «از فرات تا نیل» است.

قاسم ادامه داد: تشکیل جلسه، تهدید، اقدامات پیشگیرانه و تحریم آنها. اجازه دهید افرادتان آزادانه خودشان را بیان کنند. حمایت خود را از فلسطین و بیت المقدس اعلام کنید. این فرصتی است برای درهم شکستن وحشیگری.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت مبارز فلسطین و مقاومت فلسطین تاوان عزت ملت و نسل های آینده را می پردازند. با آنها باشید تا با شما و ملت خود باشید. پیروزی فقط از آن خدای مهربان و حکیم است.

پیش از این حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود رزمندگان مقاومت پس از رصد دقیق نظامیان رژیم صهیونیستی در موضع مالکیه و مناطق اطراف آن، بلافاصله به آنها حمله کردند و از آسیب دیدن دشمن مطمئن شدند.

همچنین حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت به مواضع سماقه صهیونیست‌ها در میدان‌های اشغالی شبعا حمله کردند.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که حزب الله به یک دکل مخابراتی در مواضع صهیونیستی ریشا روبروی قسمت غربی مرزهای جنوبی لبنان حمله کرد.

همچنین گزارش هایی مبنی بر شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل و صافد منتشر شد و رسانه های عبری زبان از شنیدن صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل در نزدیکی مرزهای لبنان و بلندی های جولان خبر دادند.

ارتش اسرائیل مدعی شد که دو موشک شلیک شده به منطقه صفاد را رهگیری کرده و موشک سوم در یک منطقه باز سقوط کرده است.

خبرنگار الجزیره همچنین اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی محل پرتاب این موشک ها را در جنوب لبنان بمباران کرد.

از سوی دیگر یک پهپاد رژیم صهیونیستی با موشک به یکی از خانه های شهر مس الجبل حمله کرد.

توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین شهرهای عیترون، یارین، الجبین و شیحین در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.