افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اعلام دلایل عجیب رد صلاحیت داماد روحانی

  • کد خبر : 172447

جمران: کاممبیز مهدزاده ، فعال سیاسی و رسانه ای و داماد حسن روحانی ، به لیست رد صلاحیت انتخابات به پارلمان دوازدهم اضافه شد. بیانیه کامبیز مهدی زاده، فعال سیاسی و رسانه ای و داماد حسن روحانی در پی رد صلاحیت وی در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی به شرح زیر است: نام خدای مهربان […]

جمران: کاممبیز مهدزاده ، فعال سیاسی و رسانه ای و داماد حسن روحانی ، به لیست رد صلاحیت انتخابات به پارلمان دوازدهم اضافه شد.

بیانیه کامبیز مهدی زاده، فعال سیاسی و رسانه ای و داماد حسن روحانی در پی رد صلاحیت وی در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

ملت بزرگ و نجیب ایران، هموطنان و برادران عزیزم استان آذربایجان شرقی و با غیرت همشهریان ترک زبانمان.

سلام و درود؛

با وجود اینکه از لطف و محبتی که به بنده کوچکتان داشتید تشکر می کنم، اما با توجه به پیامک دریافتی از ستاد انتخابات، رتبه بنده مورد تایید هیات نظارت قرار نگرفت. اکنون که امروز مانع ورود کودک از آذربایجان می شوید در ذیل نکاتی را بیان می کنم و به شکایت و اعتراض خود به مراجع قضایی ادامه می دهم تا در مقابل شما شرمنده نشم.

آنها من را بر اساس بند 2 ماده 31 قانون انتخابات رد صلاحیت کردند. اما بنده ایشان نه اقدام مسلحانه ای علیه نظام انجام دادند و نه مواضع خصمانه علیه نظام اتخاذ کردند. بلکه همیشه سعی کرده ام رشد کنم، خودم را بالا ببرم و کشورم را سربلند کنم. بسیاری از این مردان حتی به همسایگی خود افتخار نمی کنند، اما من بارها در مسابقات جهانی اختراعات پرچم این کشور را به اهتزاز درآورده ام. اما به نظر می رسد که این موارد مرتبط نیستند. پس از حضور در هیات نظارت 6 سوال از من پرسیده شد که برای تنویر افکار عمومی سوالات و پاسخ های خود را منتشر می کنم و از مراجع نظارت می خواهم که دلیل تایید نکردن من را منتشر کنند تا همه مردم ایران حق بدانند. عدم تعهد عملی: جمهوری اسلامی ایران بوده ام.

1-چرا در مصاحبه ای گفتید که قرارداد شانگهای در زمان آقای روحانی منعقد شده است؟ اگر در زمان آقای رئیسی بود؟

پاسخ: این توافق در زمان آقای روحانی انجام شد و در جلسه گذشته همه کشورها عضویت ایران را پذیرفتند و مقرر شد در اولین جلسه ای که برگزار می شود این موضوع به طور رسمی اعلام شود. اما به دلیل کرونا این جلسات برگزار نشد و دولت تدبیر و امید به کار خود پایان داد و در اولین جلسه ای که در دولت جدید برگزار شد، همه اعضا به اتفاق آرا عضویت ایران را پذیرفتند.

2- چرا در یک توییت از برجام و FATF دفاع کردید؟

پاسخ: برجام تصمیم یک شخص نبود، تصمیم یک سیستم بود. چرا شورای نگهبان برجام را اگر خلاف منافع ملی بود تایید کرد و چرا امروز ریاست جمهوری از آن پیروی می کند و در وعده انتخاباتی خود می گوید ما می دانیم برجام را چگونه اجرا کنیم؟ شما آن را نمی دانستید.

3- چرا گفتی قیمت گوشت و مرغ گران شد و مرغ پرواز کرد؟

پاسخ: قیمت مرغ و گوشت را می دانید؟ اون موقع قیمت گوشت 500 و مرغ 100 بود به نظرتون ارزونه؟

همکار: نه، گران است.

پس بیایید اعلام کنیم که کسی را در مجلس می خواهیم که روزه بگیرد، سکوت کند و حتی از گرانی انتقاد نکند که خلاف دستور رهبری است.

4- آیا به ما اطلاع داده اند که در دور قبل تبلیغات زودهنگام داشتید و در استانداری ماندید؟

پاسخ: بنده تبریز هستم، مگر در فرمانداری خانه ندارم؟ این صحبت‌ها و گزارش‌ها شبیه شوخی‌ها هستند و وقتی من تأیید نشده‌ام، چگونه تبلیغات اولیه را دریافت کردم؟

5- آیا کسی به نام … را می شناسید؟

پاسخ: نه من چیزی نشنیدم. روزانه صدها نفر از این ستاد بازدید می کردند. آیا باید نام تک تک این دوستان را بدانم؟

6- چرا گفتید ما باید عضو هر توافقی باشیم تا توافق حل نشود مشکلات حل نمی شود؟

پاسخ: اولاً من نگفتم که مشکلات حل نمی شود، گفتم تا زمانی که موضوع برجام و FATF حل نشود، نمی توانیم ریشه مشکلات را حل کنیم. ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم. این تاکید رهبری است. اسرائیل می خواهد ما منزوی باشیم. امروز بعد از 3 سال چه شد؟ بنابراین مشکلات بدون برجام قابل حل نبود. دلار 52 تومان، گوشت 500 تومان و مرغ 100 تومان، آیا از قبل مشکلات را حل کرده اید؟

آیا این اظهارنظرها و انتقاداتی که در چارچوب آزادی بیان و قانون اساسی می شود، عدم تعهد عملی به جمهوری اسلامی است؟ مگر رهبر انقلاب نمی گویند که شما حتی از من انتقاد کنید؟ چرا از کاسه داغتر هستی؟ یک بار اعلام کنید که ما شما را به خاطر ارتباطتان با دکتر روحانی دوست نداریم. من جوانی 38 ساله هستم، چه پرونده مالی، اقتصادی یا اخلاقی برای رد صلاحیت دارید؟ منتشر کنید تا همه بدانند، در موارد رد صلاحیت، زین بکبندی را اضافه کنید، هرکس کوچکترین نسبتی با حسن روحانی داشته باشد یا در آینده داشته باشد رد صلاحیت می شود. هر گونه دفاع از دولت شما، برجام و FATF و دستاوردهای دولت شما رد صلاحیت است. حتی داشتن عکس با آنها جرم محسوب می شود و شما رد صلاحیت می شوید.

آیا از یک مرد 38 ساله انتقام می گیرید؟ اگر برجام بد بود چرا شورای نگهبان آن را تایید کرد؟ خداوند هر دو جهان را می داند و می بیند. صداوسیما از همان لحظه اول در اقدامی جزمی شروع به تخریب من و دکتر حسن روحانی کرد و به دروغ و تهمت رد صلاحیت من را به دلیل زمین خواری و فروش زمین های مساعد اعلام کرد. تاکنون هیچ کس عذرخواهی یا جبران نکرده است. آنها همچنین عدم رقابت را برجسته کرده اند. یکی از دوستان می گفت وقتی خیلی از بزرگان رد صلاحیت شدند و بعد دیگر عزیزان هم رد شدند، دیگر نباید از این دوستان انتظار داشت. اما من رد صلاحیت خود و جوانان دیگر را مهمتر از این مسائل می دانم، زیرا تمام زندگی ما با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و ما فرزندان این انقلاب و نظام هستیم و با آن بزرگ شدیم. شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی. شما فرزندان خود را رد صلاحیت می کنید. آیا ممکن است پدری پسرش را طرد کند و او را مجبور به خانه نشینی کند؟ تفاوت اینجاست

هیأت های نظارت بر خلاف توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ارائه راهکار برای افزایش مشارکت و نقش آفرینی گروه های سیاسی عمل کرده و حتی وزیر اطلاعات نیز رد صلاحیت شده است و این رویه برخلاف افزایش مشارکت در انتخابات است. شورای نگهبان باید این رویه را اصلاح کند تا جوانان و نخبگان در آینده کشور نقش آفرینی کنند.

گفتیم شرط کلام چیست، به همین دلیل تکلیف دیگر از گردن من برداشته شده است و این آقایان باید بین بهشت ​​و جهنم، آن که می شناسند و خدایشان، یکی را انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.