افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 8 September , 2024
3

اعلام جزئیات درمان های فوق تخصصی ناباروری با 90 درصد پوشش بیمه ای

  • کد خبر : 191447
اعلام جزئیات درمان های فوق تخصصی ناباروری با 90 درصد پوشش بیمه ای

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات فوق تخصصی درمان ناباروری در مراکز دولتی با هزینه 90 درصدی تحت پوشش قرار می گیرد. به گزارش ایسنا، در این باره، مریم آزادی درباره خدمات مختلف این سازمان در حوزه ناباروری گفت: دستورالعمل ابلاغی شورای عالی بیمه شامل 2 خدمت سرپایی است که شامل […]

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات فوق تخصصی درمان ناباروری در مراکز دولتی با هزینه 90 درصدی تحت پوشش قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، در این باره، مریم آزادی درباره خدمات مختلف این سازمان در حوزه ناباروری گفت: دستورالعمل ابلاغی شورای عالی بیمه شامل 2 خدمت سرپایی است که شامل دارو، آزمایش، خدمات تصویربرداری، ویزیت پزشک و خدمات بیماران بستری در حال حاضر است. سطح و عمق پوشش خدمات زوج های نابارور افزایش یافته است، از جمله اینکه اقلام پزشکی از 63 به 66 قلم رسیده و این خدمات 90 درصد پوشش بیمه ای دارند.

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: زوج های نابارور برای استفاده از خدمات ناباروری باید گواهی ناباروری از سیستم های بیمه سلامت دریافت کنند.همچنین 7 نوع خدمات تصویربرداری، 16 کد خدمات آزمایش ژنتیک برای زنان دارای سقط مکرر و افزایش تجهیزات و مواد مصرفی درمان ناباروری از 28 به 29 مورد با پوشش 90 درصدی.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه سلامت، تاکید کرد: برای دریافت خدمات فوق تخصصی مانند میکرواینجکشن، لقاح مصنوعی یا آی یو آی و IVF در صورت مراجعه بیمار به مراکز دولتی 90 درصد هزینه دولتی تحت پوشش قرار می گیرد اما در سایر بخشها 90 درصد و نرخ عمومی غیردولتی تحت پوشش است.

آزادی بیان کرد: یکی از وظایف شورای عالی بیمه تهیه و تدوین دستورالعمل ها و ضوابط خرید راهبردی برای خرید راهبردی خدمات است که شورای عالی بیمه هر ساله در این دستورالعمل منتشر می کند. امروزه خدمات بیشتری در زمینه ناباروری ارائه می شود. تحت پوشش بیمه همچنین سازمان بیمه سلامت از انعقاد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات ناباروری استقبال، تعامل و همکاری می کند.

۴۷۴۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.