افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

اعلام جزئیات بسته های رومینگ با همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

  • کد خبر : 300487
اعلام جزئیات بسته های رومینگ با همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تلفن همراه اول سه بسته رومینگ ویژه خود را با اپراتورهای ارتباطی عراق ارائه کرد. دو بسته رومینگ ویژه از عرفه تا اربعین 1403 در ترکیب با جزئیات «اینترنت 2 گیگابایتی، 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک» و «اینترنت نامحدود و 15 […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تلفن همراه اول سه بسته رومینگ ویژه خود را با اپراتورهای ارتباطی عراق ارائه کرد.

دو بسته رومینگ ویژه از عرفه تا اربعین 1403 در ترکیب با جزئیات «اینترنت 2 گیگابایتی، 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک» و «اینترنت نامحدود و 15 دقیقه مکالمه» معرفی شده است.

مدت اعتبار هر دو بسته 7 روز و قیمت آنها برای بسته های اول و دوم به ترتیب «590 هزار تومان» و «490 هزار تومان» است.

محتوای سومین بسته رومینگ عرفه تا اربعین نیز شامل «یک گیگابایت اینترنت» به مدت 7 روز است که با قیمت 290 هزار تومان قابل خرید و فعال سازی است.

تمامی زائران و افرادی که در ایام «عرفه تا اربعین» قصد عزیمت به کشور عراق را دارند می توانند با خرید و فعال سازی هر یک از این بسته های ویژه هزینه های خود را تا حد امکان مدیریت کنند. در ارتباطات خود زیاده روی نکنید.

اپراتور همراه اول همچنین به نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی توصیه کرده است که به زائران برای خرید هر یک از این بسته های متنوع و مقرون به صرفه توصیه کنند.

از جمله مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفرهای خارج از کشور از جمله عراق، دسترسی به وب سایت های داخلی مانند وب سایت بانک ها و قابلیت بانکداری، عدم نیاز به خرید ارز برای سیم کارت و بسته ارتباطی، امکان خرید شارژ مجدد و پرداخت قبوض به صورت رایگان، این تعرفه با اکثر اپراتورهای خارجی (عراقی) قابل رقابت است.

دسترسی رایگان به فروشگاه اینترنتی همراه اول و اپلیکیشن موبایل من از دیگر مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفرهای خارجی است.

کلیه متقاضیان می توانند با شماره گیری #40*10 یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Shop.mci.ir یا اپلیکیشن موبایل من، سفارش خرید و فعالسازی هر یک از بسته های رومینگ ویژه عرفه تا اربعین را انجام دهند.

روز عرفه یا «یوم الصلاة» روزی است که خداوند متعال بندگان خود را به عبادت و اطاعت خود فرا می خواند و سفره فضل و مهربانی می گسترد.

همچنین کسانی که حج را به جا می آورند باید از ظهر تا غروب آفتاب روز را در منطقه عرفات بگذرانند زیرا یکی از ارکان حج است.

گفتنی است وی در اول ماه گذشته (اردیبهشت) و همزمان با فرا رسیدن ایام حج ابراهیمی و اعزام زائران ایرانی، بسته های متنوع و اقتصادی حج تمتع 1403 را نیز معرفی کرد که از طریق این بسته قابل دسترسی است. از این لینک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.