افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اعلام تعداد معلمان شاغل و دانش آموزان خارجی در مدارس تهران

  • کد خبر : 368807
اعلام تعداد معلمان شاغل و دانش آموزان خارجی در مدارس تهران

آفتاب نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است، گفت: امسال نیروی انسانی بسیار خوبی داریم. علیرضا کریمیان با بیان اینکه کمتر از 5000 مدرسه آماده استقبال از دانش آموزان و سال تحصیلی جدید هستند، گفت: تمامی سخت افزارها […]

آفتاب نیوز:

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است، گفت: امسال نیروی انسانی بسیار خوبی داریم.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه کمتر از 5000 مدرسه آماده استقبال از دانش آموزان و سال تحصیلی جدید هستند، گفت: تمامی سخت افزارها و نرم افزارها برای بازگشایی از جمله ثبت نام، تهیه و توزیع کتب درسی، بحث ساخت، تامین تجهیزات و ساماندهی در حال فعالیت هستند. منابع انسانی منابع تکمیل شده است. و در اول مهر منتظر استقبال همکاران و دانشجویان هستیم.

تعداد دانش آموزان شهر تهران تقریبا یک میلیون و 270 هزار نفر است و افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه با بیان اینکه دریافت شهریه به عنوان شرط ثبت نام ممنوع است، بیان کرد: گفته شده و ما هم اعلام کردیم که اگر موردی باشد با آن برخورد می شود.

کریمیان با تایید اینکه امسال شرایط نیروی انسانی بسیار خوب است، تصریح کرد: قرار نیست کمبود معلم داشته باشیم، ساماندهی و حفظ معلمان انجام شده و کمترین چالش را در حوزه نیروی انسانی داریم. تعداد کل معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه تراز نیروی انسانی در مناطق 19 گانه تهران مثبت است، افزود: اهمیت این موضوع این است که از روز یکشنبه که آغاز سال تحصیلی است، کمبود معلم و کلاس خالی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود معلم در مقطع ابتدایی آسوده خاطر است و اظهار داشت: برخی از کلاس های مقطع متوسطه مملو از همکاران و سایر قسمت ها مملو از همکاران معلم اضافی است.

وی درباره دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس تهران نیز گفت: آموزش و پرورش شهر تهران امسال نیز مانند سال های گذشته پذیرای حدود 50 هزار دانش آموز خارجی است که به همراه دانش آموزان ما دعوت شده اند و تمام تلاش ما خدمت به این دانش آموزان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.