افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

اعلام تاریخ ایردراپ MemeFi; مهاجرت از شبکه اتریوم به Sui

  • کد خبر : 410494
اعلام تاریخ ایردراپ MemeFi; مهاجرت از شبکه اتریوم به Sui

توسعه دهندگان بازی کلیکی MemeFi (MemeFi)، تنها چند هفته قبل از راه اندازی توکن و استراق سمع کردن آنها اعلام کردند که این پروژه از شبکه لایه 2 اتریوم (Linea) به شبکه لایه 1 است سوئی منتقل می شود به گزارش Mehen Blockchain، سازندگان این بازی تلگرامی نیز اعلام کرده اند که استراتژی های مربوط […]

توسعه دهندگان بازی کلیکی MemeFi (MemeFi)، تنها چند هفته قبل از راه اندازی توکن و استراق سمع کردن آنها اعلام کردند که این پروژه از شبکه لایه 2 اتریوم (Linea) به شبکه لایه 1 است سوئی منتقل می شود

به گزارش Mehen Blockchain، سازندگان این بازی تلگرامی نیز اعلام کرده اند که استراتژی های مربوط به این راه اندازی از جمله بازاریابی و معرفی گسترده اکوسیستم Suiبا شرکت Mysten Labs که سازنده شبکه Sui است، همکاری می کنند.

جزئیات ایردراپ بازی تلگرام Memefi

تیم توسعه دهندگان پلتفرم MimFi در پستی تلگرامی اعلام کردند:

MimFi به شبکه Sui کمک می کند تا به تلگرام وارد شود. ویژگی های درون برنامه ای MimFi و کمپین airdrop کاربران خود را با اکوسیستم Sui آشنا می کند.

اکثر بازی های رمزنگاری مانند تلگرام همستر کمبت، نوت کوین و Catizenتوکن های خود را بر روی پلتفرم شبکه TON (TON) ساخته شده توسط تیم تلگرام منتشر کرده اند. اما MimFi مسیر دیگری را در پیش گرفته و با مهاجرت به شبکه Sui به این مسیر متفاوت ادامه می دهد.

تاریخ نهایی عرضه توکن های MEMEFI برای 12 نوامبر (22 نوامبر) تعیین می شود و امکان برداشت توکن ها همچنین به زودی در دسترس خواهد بود. در ابتدا قرار بود توکن های این پلتفرم تاریخ گذاری شوند 9 اکتبر (18 اکتبر) منتشر می شود، اما به دلیل چالش های موجود این موضوع به تعویق افتاد.

تیم سازنده این بازی تاریخ را اعلام کرد 6 نوامبر (16 نوامبر) آخرین عکس های فوری بر اساس فعالیت بازیکنان برای توزیع توکن ها در airdrop خواهد بود و جزئیات نهایی تخصیص توکن در تاریخ ارائه خواهد شد. 8 نوامبر اعلام خواهد شد. در حال حاضر، کاربران می توانند ارزش توکن های خود را با استفاده از داده های جزئی از طریق تخمین بزنند کیف پول OKX و از طریق لینک چکر برای مشاهده برای این کار، لازم است کیف پول B3 OKX را نصب کرده و آن را به ربات MimFi متصل کنید. این کیف پول غیرقانونی است و نیازی به احراز هویت ندارد. پس از نصب کیف پول OKX، کافی است ۱۲ کلمه کلید خصوصی کیف پول در قسمت Wallet ربات MemFi را به کیف پول OKX وارد کنید.

معیارهای واجد شرایط بودن برای ایردراپ دو دسته است:

  • تعداد سکه های جمع آوری شده
  • ارزش تراکنش های انجام شده (TonCoin و Stars)

لازم به ذکر است که این معیارها مستقل هستند. انجام تنها یکی از آنها برای گرفتن ایردراپ کافی است.

فقط کاربرانی که حداقل مقدار سکه (بالاتر از 50 میلیون سکه) جمع آوری کرده باشند واجد شرایط airdrop خواهند بود. کاربرانی که هر یک از این معیارها را داشته باشند، امتیاز بالاتری خواهند داشت.

همزمان با انتشار این خبر، صرافی OKX نیز اعلام کرد تراکنش های قبل از بازار توکن های MEMEFI روی پلت فرم معاملات آتی خود شروع کرده است و معامله گران می توانند قیمت آتی این توکن ها را پیش بینی کنند.

در زمان نوشتن، قیمت توکن MEMEFI در بازار پیش از راه اندازی OKX حدود 0.012 دلار است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.