افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اعلام اسامی کسانی که چندین بار با توانایی رشته های ویژه کنکور 1403 ارائه شده اند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 369844
اعلام اسامی کسانی که چندین بار با توانایی رشته های ویژه کنکور 1403 ارائه شده اند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیصدر در پیامی آغاز هفته وحدت با سعادت پیامبر اکرم (ص) را به میلاد تبریک گفت.ص) و امام جعفر صادق (TO) وی گفت: لیست اسامی ارسالی چند برابر ظرفیت هر یک از این رشته های تحصیلی در بین متقاضیانی است که کدهای مکان موسسات با انتخاب موارد فوق الذکر و […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیصدر در پیامی آغاز هفته وحدت با سعادت پیامبر اکرم (ص) را به میلاد تبریک گفت.ص) و امام جعفر صادق (TO) وی گفت: لیست اسامی ارسالی چند برابر ظرفیت هر یک از این رشته های تحصیلی در بین متقاضیانی است که کدهای مکان موسسات با انتخاب موارد فوق الذکر و کسب نمره علمی مرحله مقدماتی چند برابر ظرفیت، با رعایت اولویت انتخاب رشته، در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش سازمان نظام آموزشی کشور اعلام شده است.

وی افزود: نامزدها قبل از درخواست باید چند توانمند باشند. موسسه مربوطه، برای اطلاع از زمان بندی، محل مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای مصاحبه، آزمون یا سایر مراحل گزینش، حتما به درگاه اطلاع رسانی مراجعه نمایید. موسسه یا رجوع به ارگان محل معرفی شود.

معاون سازمان سنجش و سنجش سازمان نظام آموزشی کشور هنگام اعلام نتایج نهایی این حوزه گفت: در انتخاب نهایی هر حوزه تنها افرادی که در مصاحبه یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده باشند، شرکت خواهند کرد. طبق جدول زمانبندی و گذراندن در این مرحله از سوی دادگاه مرکزی گزینش مربوطه پذیرفته شده و صلاحیت عمومی آنها اعلام خواهد شد. تایید و همچنین دارای معیارهای انتخاب رشته قبلی و همچنین کسب حداقل نمره نهایی تحصیلی برای هر رشته می باشد.

وی گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه ها به همراه نتایج سایر رشته های آزمون سراسری با محوریت نیمه دوم مهرماه اعلام می شود و امکان بررسی و پاسخگویی به وضعیت مشمولان ثبت نام نشده وجود دارد. . در این مرحله در پایان اکتبر.

صددرصد بر متقاضیان انتخاب یک یا چند ابری محل از موسسات دارای شرایط خاص درخواست داد اما در این مرحله معرفی نشدند، گفت: این گروه از داوطلبان شانس قبولی در بالاترین اولویت کد رشته های تحصیلی با شرایط خاص یا حداقل را دارند. نمره علمی مورد نیاز یا شرایط تعیین شده توسط دانشگاه یا کد مکان ربطی ندارند.

معاون سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور خاطرنشان کرد: به متقاضیانی نیاز است که ابری مکان هایی با شرایط خاص توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی انتخاب شده است. برای اطلاع از جزئیات زمان بندی و آدرس محل مصاحبه، آزمون و انتخاب رشته های تحصیلی به اطلاعیه منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی این سازمان مراجعه فرمایید. آن را با دقت بخوانید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.