افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اعلامیه های استقلال و نساجی بعد از بازی جنجالی

  • کد خبر : 370728
اعلامیه های استقلال و نساجی بعد از بازی جنجالی

هفته پنجم از فصل بیست و چهارم. آفتاب نیوز: به گزارش باشگاه استقلال، با توجه به اشتباهات داور در جریان بازی استقلال و نساجی که منجر به ابطال دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج بی دلیل روزبه چشمی شد، اما در. مدیران باشگاه نساجی در اوج ناباوری به اقدام باشگاه استقلال برای دفاع […]

هفته پنجم از فصل بیست و چهارم.

آفتاب نیوز:

به گزارش باشگاه استقلال، با توجه به اشتباهات داور در جریان بازی استقلال و نساجی که منجر به ابطال دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج بی دلیل روزبه چشمی شد، اما در. مدیران باشگاه نساجی در اوج ناباوری به اقدام باشگاه استقلال برای دفاع از حق خود اعتراض کردند و بیانیه ای صادر کردند.

باشگاه استقلال با استناد به قوانین خود را موظف به دفاع از حقوق پایمال شده تیم فوتبال بزرگسالان خود می داند و برای این کار از کسی اجازه نمی گیرد. در پایان به هواداران باشگاه بزرگ استقلال اعلام می کنیم این باشگاه با احترام به کلیه باشگاه ها و رعایت کامل قوانین مصوب، پیگیر موضوع اعتراض خود از مراجع مربوطه خواهد بود.

اعلامیه نساجی علیه استقلال/ سود بیشتر کردند و طلبکارند!

گفتنی است باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای علیه باشگاه استقلال خاطرنشان کرد که تیم حریف از قضاوت بیشتر سود برده است.

به گزارش نساجی باشگاه، در روزی که باران سیل آسا میهمان ناخوانده هواداران قائمشهری بود اما هجوم دوستداران نساجی و خونگرمی مثال زدنی آنها آسیبی به شور و شوق ورزشگاه وطنی نرساند و شاهد حماسه دیگری در میدان هواداری بودیم.

دیروز جامعه فوتبال به وضوح اتفاقات این مسابقه را مشاهده کرد و همان طور که اکثریت نظرات کارشناسی که در رسانه ها منتشر شد نشان داد نساجی قربانی بزرگ تصمیمات اشتباه داور بود.

حال چاپلوسی و خوش خدمتی چند نفر از یک سو و بی توجهی و بهانه تراشی باشگاه استقلال از سوی دیگر نباید جای شاکی یا ذی نفع یا بازنده را عوض کند!

این واقعیت که باشگاه‌های اسکارلت از رسانه‌های بیشتری بهره می‌برند نباید عاملی برای چشم پوشی مسئولان بر روی سوءاستفاده باشد.

حتی جوان ترین هوادار فوتبال هم اگر صحنه پنالتی اعلام شده توسط VAR برای استقلال را تماشا کند متوجه این تصمیم عجیب می شود. حتی کارشناسان داوری هم از شب گذشته تصمیم داور را اشتباه تعبیر کردند.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال است که بیشترین بهره را از اشتباهات داوری در این دیدار برده و واکنش رسانه ای مخالف را نسبت به آن به حساب می آورد!

جالبتر اینکه اکثر صحنه هایی که ادعا می کنند توسط کارشناسان رد شده است! عجیب تر از آن صحنه ای است که ادعا می کنند گل زده اند و داور آن را آفساید اشتباه می نامد. می توان توضیح داد که قبل از گل، کمک داور پرچم خود را به اهتزاز درآورد و داور سوت خود را به نشانه آفساید دمید که پس از آن داور نیز همین کار را کرد. بازیکنان نساجی بازی را ترک کردند، آیا واقعاً باشگاه استقلال باید این صحنه را یک گل بداند؟

همچنین اخطار یا اخراج روزبه چشمی در دقیقه 104 و در ثانیه های پایانی این دیدار هیچ ارتباط و تاثیری با این دیدار نداشت و به نفع نسا نبود.

آنچه در این مسابقه یا سایر مسابقاتی که تاکنون با وجود VAR برگزار شده به وضوح دیده می شود این است که به دلیل نداشتن تجربه و تخصص کافی، بارها با نظر اتاق VAR بازی متوقف شده است از حرارت آنها کاسته شده است، گویی بازی ها توسط کمک داوران ویدئویی انجام شده و جهت بازی از داور گرفته شده است.

همین مشکل در بازی با قایم شهر نیز مشاهده شد و دخالت های بی دلیل داوران پشت سیستم کمک داور ویدئویی بارها بازی را متوقف کرد و به گفته کارشناسان داوری، این دخالت ها بیشتر از استقلال به نساجی ضربه زد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.