افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اعطای سهام به ذینفعان جدید!

  • کد خبر : 229896
اعطای سهام به ذینفعان جدید!

در جلسه دیوان عالی کشور چارچوب کلی واگذاری سهام جدید به ذینفعان، رفع موانع و تسهیل واگذاری شرکت های دولتی به روش های ترکیبی و واگذاری مدیریت به بخش غیردولتی در شرکت هایی که مشارکت دولتی در آنها کم است، تصویب شد. شورای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی. آفتاب نیوز: پیش از […]

در جلسه دیوان عالی کشور چارچوب کلی واگذاری سهام جدید به ذینفعان، رفع موانع و تسهیل واگذاری شرکت های دولتی به روش های ترکیبی و واگذاری مدیریت به بخش غیردولتی در شرکت هایی که مشارکت دولتی در آنها کم است، تصویب شد. شورای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی.

آفتاب نیوز:

پیش از ظهر امروز سه شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی، سومین جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در دولت سیزدهم با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، چارچوب کلی واگذاری سهام جدید به ذی نفعان به تصویب رسید تا پس از تعیین تکلیف پرتفوی سهام مربوطه در هیات وزیران، مبنای اقدام قرار گیرد.

در بخشی دیگر از این جلسه موانع واگذاری شرکت های دولتی تحت مدیریت دولتی از جمله تنظیم روش های قیمت گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد برای تسهیل در واگذاری این شرکت ها از روش های ترکیبی در قیمت های آنها استفاده شود. .

در جلسه امروز شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، همچنین در رابطه با دستور اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت واگذاری مدیریت به بخش غیردولتی در شرکت ها. که در آن اقدامات دولت اندک است با تایید اعضای شورا و تاکید رئیس جمهور کلیه دستگاه های اجرایی. پس از ابلاغ این مصوبه، آنها مجبور به واگذاری مدیریت شرکت های مذکور به بخش خصوصی و تعاونی از طریق روش هایی مانند تحویل باقیمانده سهام شدند.

در پایان مقرر شد جزئیات این روش ها در جلسات آتی شورا مطرح شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.