افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

اعطای اعتبار خرید 5 میلیون تومانی به بازنشستگان

  • کد خبر : 397620
اعطای اعتبار خرید 5 میلیون تومانی به بازنشستگان

به گزارش بازار، جعفر امیرآبادی زاده روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه مددکاری اجتماعی، مستمری بگیران و کارکنان این صندوق می توانند بر اساس اعتبار 1400 تا سقف 50 میلیون ریال دریافت کنند. کمک های اجتماعی فروشگاه ها خرید اعتباری در سراسر کشور. وی […]

به گزارش بازار، جعفر امیرآبادی زاده روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه مددکاری اجتماعی، مستمری بگیران و کارکنان این صندوق می توانند بر اساس اعتبار 1400 تا سقف 50 میلیون ریال دریافت کنند. کمک های اجتماعی فروشگاه ها خرید اعتباری در سراسر کشور.

وی ادامه داد: این تسهیلات هیچ سودی ندارد و هر چقدر هم بخرند در 5 اقساط ماهانه از حقوق بازنشستگانی که از این طرح استفاده می کنند کسر می شود.

معاون صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مبلغ 10 هزار تومان به ازای هر خرید برای «تأیید هویت بازنشسته و فعال سازی طرح» از حساب حقوقی کسر می شود، ادامه داد: در صورتی که خرید بازنشستگی قبل از دهم دی ماه انجام شود. هر ماه اقساط شما از حقوق همان ماه کسر می شود و در صورت خرید بعد از دهم هر ماه از حقوق ماه بعد کسر می شود.

امیرآبادی زاده خاطرنشان کرد: فروشگاه رفاه در دهه فجر امسال 5 خودرو به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده اند اهدا می کند. کد قرعه کشی مربوطه در فیش های خرید بالای 300 هزار تومان درج می شود.

وی افزود: البته یکی از شرکت های لبنی نیز اعلام کرد که به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس شرکت پگاه، 1700 بسته از محصولات این شرکت را به ارزش یک میلیون تومان به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده اند اهدا می کند.

صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دومین صندوق بیمه ای هم اکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار بازنشسته اعم از بازنشستگان و از کار افتاده 52 درصد افراد تحت پوشش این صندوق را تحت پوشش قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.