افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

اعضای شبکه گسترده تروریستی – صهیونیستی به همراه 43 بمب دستگیر شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 34461
اعضای شبکه گسترده تروریستی – صهیونیستی به همراه 43 بمب دستگیر شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از دستگیری اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در استان های مختلف این کشور خبر داد. قد او ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و خانواده مطهر و یاران باوفایش و شهادت چهار تن از افسران تسلیت باد. سرور پلیس راهور […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از دستگیری اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در استان های مختلف این کشور خبر داد.

قد او

ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و خانواده مطهر و یاران باوفایش و شهادت چهار تن از افسران تسلیت باد. سرور پلیس راهور جنوب شرق کشور برای همه دلاورمردان حافظ امنیت ایران اسلامی احضاریه ای به ملت شریف ایران ارسال می کند.

اعضای شبکه گسترده تروریستی که قصد انجام اقدامات خرابکارانه متعدد در استان های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و پسر احمد کردستان و مازندران را به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) داشت.aj) در استان های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.

اعضای این شبکه که از طریق مراکز تروریستی مستقر در دانمارک و هلند با سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در ارتباط بوده و مورد حمایت مالی و تجهیز آن رژیم بودند، در آستانه ماه محرم قصد داشتند چندین عملیات تروریستی را در استان های مذکور انجام دهند. از جمله برنامه ریزی برای انجام عملیات انفجاری در مقبره «سپهبد مجاهد حاج قاسم سلیمانی (ره)» و همچنین در برخی از مراکز تجمع مردمی و محل های سوخت گیری و همچنین انفجار دکل های فشار قوی و پمپ بنزین برای اخلال در تامین نیازهای داخلی و صادراتی و سایر اهداف مشابه. از این هسته ها، 43 بمب بسیار مخرب با قابلیت کنترل از راه دور کشف و خنثی شد.

از بین بمب های ذکر شده، 20 بمب دارای ویژگی های پرتابی هستند که قرار است علیه آنها استفاده شود هیئت نمایندگی و تکایا آماده بودند. علاوه بر این مراکز تجمع، انواع سازه های فلزی انفجاری، چاشنی های مربوطه، انواع محصولات شیمیایی صنعتی و پیش سازهای انفجاری، کیت های الکترونیکی، کنترل از راه دور برای هدایت انفجار از راه دور، فیوزهای انفجاری، قطعات مختلف سینه، تفنگ ساچمه ای و تعداد زیادی سلاح و ابزار تیغه دار که فقط در شورش های خیابانی استفاده می شد، کشف شد.

اعضای سلول های دستگیر شده قبلاً عملیات تهاجمی مختلفی از جمله اقدامات آزمایشی و اثبات توانایی ارائه به کارفرمایان مستقر در دانمارک و هلند انجام داده اند. و عکس و فیلم او برای رسانه های تروریستی پایدار اروپا و آمریکا فرستاده بودند. چگونه تیراندازی کنیم کوکتل مولوتف به ساختمان های دولتی، حمله به پایگاه های بسیج، آتش زدن چندین بانک، چندین دستگاه خودپرداز، اتوبوس های شهری، آنتن های مخابراتی، ایجاد انفجار در مقابل دفتر یکی از مراجع معظم رهبری در ساری، نصب پرچم رژیم موقت صهیونیستی و پرچم های منتسب به گروه های سلطنت طلب در نقاط مختلف و…

اخیراً این تروریست ها قصد داشتند وارد مرحله عملیات خرابکارانه گسترده شوند که تحت نظر هستند و جان افراد را می گیرند. بورکفان گمنام و فداییان ایران اسلامی از عملیات تروریستی خود جلوگیری کردند.

همانطور که قبلاً اعلام شد، وزارت اطلاعات حق تعقیب واسطه های تروریستی را در خارج از مرزهای کشور محفوظ می دارد و به اقدامات مقتضی علیه حامیان تروریسم ادامه می دهد. به همین ترتیب به کشورهایی که به بهانه حمایت از حقوق بشر، آگاهانه به پایگاه می روند و مطمئن آنها رسمی شده اند و تروریسم آشکار هشدار می دهد که تروریست ها هرگز به پیروان خود وفادار نمانده اند. و میزبانی حرفه ای همیشه گران بوده است.

در پایان هیئت نمایندگیتکایا و دیگر مجالس عزاداری و از همه عزاداران حسینی می خواهد که همچون گذشته با هوشیاری کامل ضمن همکاری با خادمان زندگی برای شکست توطئه های دشمنان و موفقیت مرزبانان و نیروهای امنیتی کشور دعا کنند. برف خود و حراست کشور، موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (113) و یا به نیروهای امنیتی، انتظامی و انتظامی اطلاع دهند. اساسی مایل به گزارش در محل.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.