افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس رسما معرفی شدند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371916
اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس رسما معرفی شدند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با معرفی نمایندگان حقیقی اعضای حقوقی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ترکیب جدید هیات مدیره این شرکت را مشخص کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی این باشگاه در تاریخ 7 شهریور 1403 تشکیل شد و در این جلسه پنج نفر از اعضای حقوقی هیئت مدیره باشگاه متشکل از شرکت […]

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با معرفی نمایندگان حقیقی اعضای حقوقی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ترکیب جدید هیات مدیره این شرکت را مشخص کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی این باشگاه در تاریخ 7 شهریور 1403 تشکیل شد و در این جلسه پنج نفر از اعضای حقوقی هیئت مدیره باشگاه متشکل از شرکت توسعه و گردشگری شهر آیین شهر تعیین شدند. شرکت های سرمایه گذاری آتیه، گروه مالی شهر، بانک ملت و بانک تجارت و مقرر شد این پنج عضو نمایندگان واقعی آنها باشند تا جلسات هیئت مدیره را ارائه کنند.

اعضای فعلی هیات مدیره به شرح زیر معرفی شدند: مهدی همتی مقدم، محمد آخوندی، احد میرزایی، پیمان حدادی و سیامک جلوه.
دکتر محمد آخوندی یکی از اعضای جدید هیات مدیره است که سابقه فعالیت در باشگاه پرسپولیس به عنوان عضویت در هیات مدیره از سال 86 تا 88 را دارد و به همین دلیل با فوتبال و پرسپولیس آشنایی کامل دارد. باشگاه امور مسئولیت های کلان او در ورزش شامل مدیر کل امور بین الملل و روابط عمومی تربیت بدنی و سخنگوی سازمان تربیت بدنی بود.

محمد آخوندی که مدتی به عنوان استاد در دانشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد، در حال حاضر عضویت در هیات رئیسه آکادمی ملی فوتبال، عضویت در شورای شهر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر است. . عضویت در هیات مدیره دو باشگاه سایپا و نساجی نیز در سوابق ورزشی آنها به چشم می خورد.

دکتر مهدی همتی مقدم، یکی دیگر از اعضای هیات مدیره، فعالیت های بسیاری را در زمینه مسائل اقتصادی و بازار سرمایه توسعه داده است.
مدیرکل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دانشگاه تهران، دبیر کمیسیون اقتصادی کمیته ملی المپیک، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع مترو شهرداری تهران و رئیس هیئت مالی و کمیته سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عضویت در هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی بانک شهر، عضو کمیته سرمایه گذاری شرکت بهره برداری مترو تهران و کمیته درآمد شرکت اتوبوسرانی تهران بخشی از فعالیت ها و سوابق کاری آن می باشد.

احد میرزایی یکی دیگر از اعضای هیات مدیره دارای سابقه کار در رشته های ورزشی، اقتصادی و عمرانی است.
مشاور عالی رییس شورای عالی استان ها، مدیرکل امور استان های شورای عالی استان ها، عضو شورای سیاست گذاری ورزش شورای عالی استان ها، مشاور کمیسیون حقوقی و نظارت بر ساختمان و حمل و نقل، کارشناس کمیسیون ورزش شورای کلان شهر تبریز، معاون اجرایی باشگاه شهرداری تبریز، سرپرست باشگاه از جمله فعالیت های کاری وی می توان به ماشین سازی تبریز و باشگاه دبیری تبریز اشاره کرد.

سیامک جلوه یکی از اعضای هیئت مدیره حقوقی است که به مدت 27 سال وکیل دادگستری است و در سوابق شغلی خود مدیر حقوقی بانک شهر، مدیر حقوقی لیزینگ شهر و مدیر حقوقی شرکت بازرگانی شهر را در کارنامه دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)