افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اعزام 3000 دانش آموز و فرهنگی سمنانی به جنوب کشور / اردوهای راهیان نور

  • کد خبر : 378611
اعزام 3000 دانش آموز و فرهنگی سمنانی به جنوب کشور / اردوهای راهیان نور

به گزارش رکنا، سید جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان 16 مهرماه در نشست هم اندیشی ارتش. ویان نور این استان که با حضور علی خالقیان فرمانده ستاد راهیان نور ارتش استان، مجتبی لطفی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان آموزش و پرورش استان از سمنان […]

به گزارش رکنا، سید جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان 16 مهرماه در نشست هم اندیشی ارتش. ویان نور این استان که با حضور علی خالقیان فرمانده ستاد راهیان نور ارتش استان، مجتبی لطفی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان آموزش و پرورش استان از سمنان برگزار شد. : دانش آموزان و پرورش دهندگان امسال در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حوادث اخیر در لبنان و غزه، اقدام وحشیانه رژیم وحشیانه صهیونیستی را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود و روز به روز محور مقاومت در برابر توسعه پیدا خواهد شد.

وی به نقش مهم بسیج و سپاه در عرصه های مختلف از جمله آموزش و پرورش پرداخت و افزود: سپاه و بسیج علاوه بر مبارزه در عرصه تعلیم و تربیت، پیشتاز و یاور آموزش و پرورش هستند و امروز به این افتخار می کنیم. خودمان که دانش آموزان ما زیر دو چتر تربیتی مدرسه شهید مطهری و مدرسه شهید سلیمانی پرورش می یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و فعالیت های فرهنگی و تربیتی است و به برکت خون آنها جوانه آغازین انقلاب تبدیل به یک جوانه انقلابی شده است. درخت قوی ، و با حضور بسیج و سپاه در عرصه های فرهنگی، مفهوم مدرسه سازی تغییر کرده است.

وزیری یادآور شد: مجتمع آموزش و پرورش استان سمنان آمادگی ایجاد و تجهیز مدرسه امام حسین (ع) و راهیان کوثر در استان سمنان را دارد.

سرهنگ خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه سمنان نیز گزارش مختصری از وضعیت اعزام دانش آموزان و هزینه های انجام شده در این اداره ارائه کرد و از همکاری و اقدامات مجموعه آموزشی استان و ادارات قدردانی کرد. شهرستان ها و مناطق و گفت: فرآیند اعزام دانش آموزان استان سمنان به اردوی راهیان نور از ساعت 20 آغاز می شود.

وی گسترش همکاری های دو موسسه آموزشی و ارتش استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: سال گذشته هزار و 600 دانش آموز از استان در قالب این کاروان ها به مناطق سفر کردند. جنوب فرستاده شدند

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش سمنان از آغاز اعزام دانش آموزان از 30 مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تهیه و تنظیم برنامه اعزام و تعداد پیشنهادی دانش آموزان برای اعزام به تحصیل ضروری است.
معاون آموزشی و فرهنگی رئیس جمهور سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و تصریح کرد: اردوی راهیان نور در واقع یکی از اردوهای مهم ناحیه دانش آموزی است. . میدان به دلیل محیط معنوی حاکم بر آن که برکات زیادی داشته و دارد.

حسنان اردوها را بهترین بستر و فرصت برای انتقال مفاهیم آموزشی دانست و افزود: اردوی راهیان نور به ویژه فرصت آموزشی خوبی را برای مخاطبان خود فراهم می کند که با ایجاد این بستر و با کمترین دغدغه برای دانش آموزان انجام می شود.

نماینده آموزشی و فرهنگی استان سمنان بیان کرد: از هفته های آینده اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور با شور و نشاط بیشتری نسبت به سال گذشته آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.