افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اعزام قطعات هواپیما ادامه دارد.

  • کد خبر : 371397
اعزام قطعات هواپیما ادامه دارد.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش درباره لایحه اصلاح ماده 6 قانون هواپیمایی کشوری گفت: الحاق وزارت صنعت، معدن و تجارت به شورای عالی هواپیمایی پیشنهاد ستاد تنظیم بازار و وزارت حریم خصوصی بوده است. . وی ادامه داد: وزارت امنیت به دنبال این بود که در شورای عالی هواپیمایی نماینده داشته باشد. این شورا […]

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش درباره لایحه اصلاح ماده 6 قانون هواپیمایی کشوری گفت: الحاق وزارت صنعت، معدن و تجارت به شورای عالی هواپیمایی پیشنهاد ستاد تنظیم بازار و وزارت حریم خصوصی بوده است. .

وی ادامه داد: وزارت امنیت به دنبال این بود که در شورای عالی هواپیمایی نماینده داشته باشد. این شورا مرجع تعیین نرخ حمل و نقل بار و مسافر، صدور مجوز و … می باشد.

و افزود: وزارت امنیت پیش از این در جلسات شورای عالی هوانوردی حضور داشت اما حق رای نداشت. با توجه به همکاری با دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی مسافر از جمله اعزام قطعات، هماهنگی امور… الحاق این وزارتخانه به شورای مذکور را مثبت ارزیابی می کنیم و این موضوع به نفع صنعت است. .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اعزام قطعات هواپیما با همکاری وزارت اقتصاد و گمرک در حال انجام است و وقفه ای در این زمینه نداشته ایم.

به گزارش تسنیم، شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس جمهور پنجشنبه گذشته 29 شهریور 1403 از تقدیم لایحه اصلاح ماده (6) قانون هواپیمایی کشوری به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مشارکت موثر وزارت صنعت، معدن و تجارت در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری شورای عالی هواپیمایی کشوری و برای تسریع در نوسازی و افزایش تاب‌آوری ناوگان هوایی کشور، دولت لایحه‌ای را تقدیم کرده است. اصلاح ماده (6) قانون هواپیمایی کشوری برای انجام تشریفات قانونی به شورای اسلامی شهر.

وی تصریح کرد: برای شفاف سازی و رفع ابهامات قانونی در خصوص صلاحیت شورای عالی هواپیمایی کشوری در امور تصویب نرخ حمل و نقل هوایی، بار و مسافر باید معیارهای مشخصی از جمله عرضه و تقاضا، کیفیت خدمات ارائه شده در نظر گرفته شود. و قیمت کل مسیرهای پروازی مشخص شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.