افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

اعزام زائران ایرانی به عمره متوقف شد

  • کد خبر : 169346
اعزام زائران ایرانی به عمره متوقف شد

قرار بود عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره پس از 9 سال توقف از امروز 22 دی ماه آغاز شود و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه دو پرواز در این عملیات دارد. با وجود این، به نظر می رسد که اپوزیسیون سعودی از این اتفاق جلوگیری کرده است. حسام قربانعلی – سخنگوی شرکت هواپیمایی […]

قرار بود عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره پس از 9 سال توقف از امروز 22 دی ماه آغاز شود و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه دو پرواز در این عملیات دارد. با وجود این، به نظر می رسد که اپوزیسیون سعودی از این اتفاق جلوگیری کرده است.

حسام قربانعلی – سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) – در یکی از اخبار تلویزیونی در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سازمان حج و دوران در در ماه های اخیر سازمان هواپیمایی کشوری در عربستان، مقدمات اعزام 30 هزار زائر عمره را برنامه ریزی کرده بود و همه سازمان ها کار خود را برنامه ریزی کردند. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در همکاری با عربستان در نقش تخصصی خود پیشرفت هایی داشته است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه های پروازی و زیرساخت های لازم برای ارسال به عربستان آماده شده، تمامی زیرساخت های هواپیما و ارتباط با سازمان حج آماده شده و حتی بلیت صادر شده است. همکاران ما از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز چند روز پیش در عربستان بودند و زیرساخت های فرودگاه را آماده کردند اما در نهایت با مشکل عدم دریافت مجوز نهایی لازم برای هواپیمای جمهوری اسلامی ایران مواجه شدیم. وارد کنید به. عربستان سعودی و فرودگاه جده.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه این مشکل به نفع کشور ما نیست، افزود: مراحل و تشریفات قانونی خاصی وجود دارد که عربستان، وزارت امور خارجه، سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری است. ایران و سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری این موضوع هستند که به محض اخذ این مجوز، ناوگان هما در فرودگاه حضرت امام (ره) و ترمینال سلام آماده انجام مراحل خواهند بود. . برای سوار کردن مسافران

قربانعلی در پاسخ به اینکه آیا این موضوع از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی نشده بود، توضیح داد: تمام هماهنگی های لازم انجام شده و همکاران ما در حال پیگیری موضوع هستند، این کار تشریفات و فرآیندهای تخصصی خاصی دارد. در خصوص سازمان هواپیمایی کشوری و هما نیز تمهیدات لازم انجام شد و مراحل انجام شد، پیچیدگی هایی در تعاملات اداری و تهدیدات طرفین وجود دارد که باید برطرف شود.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران و زائران عمره گفت: زمان و پیش بینی دقیقی برای رفع این مشکل نداریم اما با رفع مشکل آماده ارائه خدمات هستیم.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.