افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اعزام خبرنگار و مشوق از باشگاه پرسپولیس / ویژه برنامه هواداران در عربستان – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 359372
اعزام خبرنگار و مشوق از باشگاه پرسپولیس / ویژه برنامه هواداران در عربستان – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس نمایندگان رسانه ها و هواداران را در سفرهای خارج از کشور برای حضور در لیگ نخبگان آسیا به همراه خواهد داشت. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه برای هر بازی برون مرزی خود در لیگ نخبگان چهار نماینده رسانه خواهد داشت. همچنین در هر مسابقه سه تشویق کننده به همراه کاروان اعزام […]

باشگاه پرسپولیس نمایندگان رسانه ها و هواداران را در سفرهای خارج از کشور برای حضور در لیگ نخبگان آسیا به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه برای هر بازی برون مرزی خود در لیگ نخبگان چهار نماینده رسانه خواهد داشت. همچنین در هر مسابقه سه تشویق کننده به همراه کاروان اعزام می شوند تا تماشاگران ایرانی و پرسپولیسی ها را روی سکوها ساماندهی و هماهنگ کنند تا به حمایت و تشویق سرخ ها بپردازند.

همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای اولین دیدار خود در لیگ برتر آسیا برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.

قرمزهای ایران در اولین دیدار خود در لیگ برتر آسیا میزبان الاهلی عربستان خواهند بود.

کاروان پرسپولیس روز جمعه تهران را به مقصد جده ترک می کند و روز دوشنبه هفته آینده قرمزهای ایران به مصاف تیم قدرتمند الاهلی عربستان خواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس به هواداران و ایرانیان حاضر در جده عربستان سعودی علاوه بر بسته های حمایتی و لباس ورزشی، بلیت این دیدار را در اختیار آنها قرار می دهد و بخشی از ورزشگاه را که متعلق به تیم پرسپولیس است، با رنگ در اختیار آنها قرار می دهد. و ترکیب. خاص، او به خود می بالد.

پیش بینی می شود با حمایت و حضور ایرانیان حاضر در جده شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)