افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

اعتماد به نفس دستاورد مهم انقلاب اسلامی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192644
اعتماد به نفس دستاورد مهم انقلاب اسلامی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی چهارشنبه شب در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان حجاب شهر دیر با تبریک دهه مبارک فجر گفت: رژیم طاغوتی پهلوی مفسد و وابسته بود. امام جمعه دیر با بیان اینکه این انقلاب حاصل تلاش و کوشش این ملت و خون امام و انقلابیون است، افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی چهارشنبه شب در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان حجاب شهر دیر با تبریک دهه مبارک فجر گفت: رژیم طاغوتی پهلوی مفسد و وابسته بود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه این انقلاب حاصل تلاش و کوشش این ملت و خون امام و انقلابیون است، افزود: امام 14 سال کار فرهنگی کردند و علم و ضدیت را به مردم تزریق کردند تا ملت. روی صحنه رفت

وی با بیان اینکه این انقلاب نه تنها نادر بلکه کم نظیر است، گفت: این انقلاب در منطقه الگوبرداری شده و بیشترین تاثیر را در دوران معاصر ما داشته است.

حسینی با بیان اینکه منکر مشکلات نیستیم اما برای قضاوت منصفانه باید اهداف انقلاب، امکانات و موانع را در کنار هم ببینیم، گفت: اگر شاهد جنگ هشت ساله و تحریم های دشمن نباشیم پس ما به عدالت قضاوت نکرده ایم. متر.

وی با بیان اینکه امروز ملتی هستیم که از جایی دستور نمی گیریم، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اعتماد به نفس است.

حسینی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب می گفتند ایرانی ها نمی توانند صنعت نفت خود را مدیریت کنند، یادآور شد: امروز شاهد پرتاب ماهواره ثریا با ماهواره قائم 100 هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته همیشه در کشور ما این تصور وجود داشته که مرغ همسایه غاز است، ادامه داد: برخی پیشرفت کشور ما را نمی بینند و نتیجه معکوس دارند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان ما چیزی از دیگران کم ندارند، گفت: انقلاب، نظام و شهدای خود را گرامی بداریم.

وی افزود: به جای اینکه دیگران برای ما تصمیم بگیرند، با حضور در انتخابات 20 اسفند خود تصمیم بگیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.