افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اعتقاد آیت الله خامنه ای به پیروزی جبهه مقاومت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 380273
اعتقاد آیت الله خامنه ای به پیروزی جبهه مقاومت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

دنبال کننده ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت جبهه مقاومت و منطقه خاورمیانه پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بدون بدون شک مرحله بسیار سختی را پشت سر خواهیم گذاشت و شاهد حمله بسیار شدید دشمنان خواهیم بود.» ما در محور […]

دنبال کننده ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت جبهه مقاومت و منطقه خاورمیانه پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بدون بدون شک مرحله بسیار سختی را پشت سر خواهیم گذاشت و شاهد حمله بسیار شدید دشمنان خواهیم بود.» ما در محور مقاومت و امت اسلامی هستیم.

وی افزود: این هجمه ها علیه امت اسلامی به ویژه در سایه غیبت کشورهای عربی و اسلامی رخ می دهد و طبیعی است که به دلیل غیبت بسیاری از رهبران نهضت مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله ضربه بزرگی خورده ایم. . ، که شهید مقاومت است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: چاره ای نداریم جز اینکه بار دیگر با هم متحد شویم و این شهادت را به فرصتی برای اتحاد تبدیل کنیم. اکنون ما متحد هستیم، اما جامعه اسلامی باید باز هم از سخنان شهید سید حسن نصرالله و اندیشه و شخصیت او استفاده کند.

ابوشریف وی در خصوص نقش آمریکا در حوادث منطقه و جنایات علیه مسلمانان گفت: ما مسلمانان باید یک بار دیگر صفوف خود را در برابر پروژه های غربی و صهیونیستی متحد کنیم. آمریکا در صدد تضعیف و نابودی امت اسلامی و محور مقاومت است.

وی افزود: محور مقاومت به تنهایی توانسته آمریکا را در جهان و منطقه به چالش بکشد و قدرت آن را تضعیف کند و اگر می خواهیم در مقابل آمریکا پیروز شویم باید با یکدیگر متحد شویم. آمریکا مثل سابق نیست. اکنون او با چالش های زیادی روبرو است. بازگشت بسیاری داشته است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اعلام کرد: قدرت آمریکا حتی در داخل آمریکا بازگشت چالش های زیادی داشته و دارد. ما به عنوان محور مقاومت قدرت زیادی داریم و در فلسطین، لبنان، عراق و یمن توانمندی بالایی داریم. ما می توانیم پتانسیل خود را به عمل تبدیل کنیم.

ابوشریف وی به قدرت ملت های کشورهای مسلمان پرداخت و گفت: کشورهای مسلمان و عربی می توانند از ظرفیت های خود استفاده کنند. کافی است جبهه مقاومت احساس کند ملت های مسلمان در کنار آنها هستند. ما می‌توانیم از همه ظرفیت‌های مسلمانان استفاده کنیم و با غرب مقابله کنیم و آن را به دست آوریم.

ایشان در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب ایران حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: رهنمودهای رهبر ایران بسیار مهم بود. حرف هایی که او زد، حرف های یک انسان مومن و مطمئن و معتقد به پیروزی جبهه مقاومت است. مطمئن باشید ما پیروز خواهیم شد و قطعا در این راه فداکاری های زیادی خواهیم کرد و تنها راه شکست این نظام وحشی و صهیونیسم اتحاد مسلمانان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.